2014年3月31日 星期一

西芹頭

幾年前知道有西芹頭這東西,
但街市不見其蹤影,
於是也沒有買來吃。
最近有機會再吃,
知道即使白灼也好味,
偶然在Citysuper見到,
前後兩次買來吃。
第一次用來燜紅酒牛肋條,
前兩天用來煮咖喱牛腩。
 
 
買來來的西芹刨皮後就可使用,
它口感有點像薯仔,
又有點像蘿蔔,
有很香的西芹味。

 
這天我買了印尼店有售的小袋裝咖喱,
六元一包,
不是很香,
但勝在夠方便和夠便宜。
(平日我會多加一包同樣價錢但有一塊香葉的醬料)
 
這天買到上好的梅頭牛腩,
不肥, 肉香,
但牛肉實在愈來愈貴,
上面這一碟,
牛腩約有十二件,
共銀103,
真是非同小可。
只能安慰自己,
出街吃,只能吃到雪藏貨。
 
 
是日碼頭有驚人言論,
他說:
電視是必須品,老婆是奢侈品。
 
 
笑死我!
事緣朋友講到一部幾千元的榨汁機,
我就講到一部也要幾千元的攪麵機,
它們的價錢跟電視機差不多。
我跟朋友講,
若有幾千元,
我會買攪麵機而不是電視機,
回來跟碼頭講,
他當然不會同意。
 


16 則留言:

  1. 老婆是奢侈品, 那就要看娶那類老婆啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..........., 我係火氣猛這一類啊.

      刪除
  2. 西芹頭: you can shred it and mix it with mayonnaise. This is a good salad dish.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你教路, 夏天到, 得我記住先!

      刪除
  3. 有幾千蚊, 我會擺係袋, 暖D

    回覆刪除
  4. 哈哈!我真背,第一次聽到有“西芹頭”呢種菜! 多謝分享!
    如老婆是奢侈品, 老公都是一樣啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 單是忍耐他餐餐沒把碗洗乾淨已經死了很多細胞.

      刪除
  5. 我將你呢段對話講比班生知, 佢嘅答案係用幾千元買攪麵機嘅老婆, 最底限度都有嘢食, 好過去買手袋, 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 好彩我絕對唔係會用幾千元去買個手袋的老婆. 佢段話我都要話俾碼頭聽.

      刪除
  6. 嘩不來而家d牛咁貴, 想當年我未戒牛時, 1斤都係$100有找!

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本咩都貴,四兩韮菜花都要八蚊, 咁即係32元一斤.....

      刪除
  7. Celeriac用來煲湯都好香架. 同埋我家兩個兔地都好鍾意食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好掛住你兩隻兔地啊, 大叔同新抱仔!!

      刪除
  8. 回覆
    1. 好好食, 我最近又買左一次, 都係用黎燜牛肋條.

      刪除