2014年4月2日 星期三

鮨福助

去前問過日本通網友意見.
 
 
鮨福助
 
 
午餐390元, 有刺身, 十件師傅選的壽司, 前菜等等等等,
我和朋友都覺得抵食。
 
 
 
 
茶碗蒸上的材料放得很漂亮, 位置很準確。

 
安康魚肝, 竟然不腥, 那微酸的汁功不可沒。

 
鮮味刺身

 
師傅精選
 


 
雪糕和生果就顯得平淡了。
 
 
我愛吃牡丹蝦, 一人加了一隻。

 
甫坐下,
我就大呼吃十件壽司是不會飽的,
結果,
飽到不得了。
當然,
也好吃得不得了。
 
兩個人,
坐下來便交換工作情報,
總之,
各人有各人的可憐,
各處有各處的荒謬。
 
食完講完,
我和朋友去了學麵包,
下回再講。
(唔知下幾多回!)
 
 
 
好好味,
一定要同碼頭再黎食,
不過,
他就應該吃不飽了。
 
 


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 快趁假期去吃, 記得訂位啊! 這個餐不是餐牌上標明的, 不知平日有沒有.

      刪除
  2. 日本食物看似細細,但真的會食得飽。眼睛其實都已經睇飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就總是覺得吃日本菜要洗很多碗碟!

      刪除
  3. 我都鍾意食日本料理!HK$390咁多野食,抵呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 去板長食少少野都要百幾二百蚊, 今餐質素好好, 真係好抵食.

      刪除
  4. 我一見到十件壽司,又刺身又蒸蛋,同你反應相反,就係覺得「好多好飽喎」,尤其係午餐。不過$390真係抵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時冇留意仲有咁多野, 只係留意到這些店的壽司細細件, 唔會似元氣咁食飯都食飽啊.

      刪除