2014年3月27日 星期四

好味咖喱醬

這個好味咖喱醬當然不把許多人都愛的藍象計算在內.
 
話說某天,
在崇光發現那史上最強即食麵的同一牌子有醬料出售,
乘即食麵的餘威,
立即買了兩包回來。
 
可惜效果令人失望,
咖喱不香不辣,
 
 

 

 
方便咖喱醬,
我還是愛用上面這一種,
六元一包,
抵食又好味。


8 則留言:

  1. 我試過759買個隻, 都唔好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 759我只買過一瓶韓式牛肉汁, 也不算很特別, 但網上讚到佢天上有地下無.

      刪除
  2. 史上最強即食麵出既醬料唔好味真係估唔到!
    好味呢隻係咪普通超市有得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不啊, 我是在印尼店買到的, 荃灣很多少數民族, 因此也很易買到各種古怪醬料. 你試一試灣仔或北角有沒有這類店啊.

      刪除
  3. 我年年返香港都北角天然椰子號買咖喱醬, 自家出品, 好香架! 另外上年响Brussels亞洲鋪買咗佳味牌(我諗係馬拉或泰國出品)印尼咖哩醬, 又香又夠辣, 好後悔無買多幾包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得你寫過, 不過我是荃灣人, 十年不去一次北角. 或者有朝一日我會請朋友替我買一些. 佳味牌我有點印象啊, 待我去找找看.

      刪除
  4. 其實這個新加坡牌子有好多種醬料都好好味,除了你買那個咖喱醬! 又貴又唔好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雄雞牌是新加坡牌子嗎? 我覺得都好好味, 但要廿多元一罐, 一罐只用一次, 超級貴啊.

      刪除