2014年3月12日 星期三

搵個好男人?

電視精看電視,
讓我看到少許"搵個好男人",
昨天見一男士與細細粒調情,
簡直作嘔.
 
 
 
我家已有型男若干,
就這相中三位,
奶醬多粗豪中帶嗲氣(溫柔才對吧!),
骨架粗壯,
帶給女士安全感.
 
雞蛋仔夠精靈,
跟牠生活充滿精趣.
 
老虎仔斯文又愛說話,
愛牠的話會欣賞牠的君子風度和文采.
 
嘿! 我都知香港好男人難搵,
好男人可遇不可求,
有的話,
要把他/牠牢牢抓住.
 
吳君如說, 男人都有壞習慣,
所以,
奶醬有時會偷食,
雞蛋仔愛跳我背上,
老虎仔行踪飄忽,
凡此種種,
只能証明牠們都是正常的男人!
 
 
 
(其實, 都是太監!!)
 


22 則留言:

  1. 俊朗,有學識與品味,還有點家底的男人:不少。

    而且還不花心:零。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為難得有好條件, 不花心就有蝕底的感覺吧??

      刪除
  2. 「男人都有壞習慣」 --- 真係亞媽係女人 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好太harsh咯!以吳小姐嘅水平,呢句算ok架啦!

      刪除
    2. 這些所謂公眾人物, 閒閒一句廢話都變成金句, 講句"我認為"都變成一種態度。大眾市場, 可能就是如此。最近位杜先生也是一樣。

      刪除
  3. 好既都一早俾人要左啦

    回覆刪除
    回覆
    1. agree
      and the rest are trash or gay

      刪除
    2. 噢, 其實我在不同階段都曾遇過當時認為是好的男人, 我個人獨霸幾個, 大概也是對不住一眾姊味吧!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都估唔到, 不知跟毛色有沒有關呢?

      刪除
  5. 回覆
    1. 牠們是真正的小生, 不是老人扮小生啊!

      刪除
  6. 原来三位都是公公。。。。我家Mocha都係。
    除了三位大爷,你家仲有一個好男人。。。碼頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 這先生勉強超過一半時間也是好男人.

      刪除
  7. 奶醬公公,雞蛋仔公公,老虎仔公公....

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 是啊, 還有一隻狗和四條獅頭金魚!

      刪除
  9. 哈哈哈!最尾那句是反高潮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生就是有反高潮才能練就我們的幽默感啊!

      刪除