2015年3月3日 星期二

樂天網購貝殼模

 
樂天的東西不便宜,
但可以選到香港少見的貨色。
 
我擁有不少貝殼模,
但至今未做自己滿意的效果,
當然,
食味也有進步空間。
如何在甜度和質地之間取平衡,
實在也不容易。
 
 

 
只能說,
要弄出肚臍,
已不是難事。


 
為甚麼會買這幾個模呢?
主要是平時用的,
那些陳枝記的模,
一個一個平放在焗盤,
放進焗爐後被風吹得東歪西倒,
出爐時貝爐都變得很醜。


 
當然,
女人要買東西就多多理由。
 
陳枝記的可以丟嗎?
現在又覺不可以了,
因為它的成品有很深的紋,
看着又覺得很漂亮啊!


8 則留言:

  1. 最後那張兩個係用唔同模做架?一個咁深既?
    我覺得樂天d運費太貴啦><

    回覆刪除
    回覆
    1. 深的那個就是陳枝記的平價模, 因為紋理夠深, 我又不捨得放棄它.

      刪除
  2. 友人同我拗, 有肚臍唔係好野, 我俾佢激C

    回覆刪除
  3. 第一幅相有d似鮑魚 :P

    我有鋪買餅模癮, 但開封速度其慢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我陪你, 我都有好多模買完係用黎收藏的.

      刪除