2015年3月27日 星期五

貓鬚



三毛孩喜歡黏在一起,
 看了讓貓奴安慰,
雖然貓是獨立生物,
不輕易跟人交際。




我想,
講一講牠們的鬚。

很多人都說貓鬚是用來探位,
那麼,
貓鬚很短的貓,
牠們險探險的能力和動機是否比較弱?











雞蛋仔和老虎仔的貓鬚都很長,
可奶醬多的鬚卻短得可憐,
我曾經以為牠得了病,
貓鬚都掉光了。

還是黃貓的鬚較長,
花貓的鬚較短?

我看著牠們,
總覺自然很奇妙。


不少貓友都有儲貓鬚的習慣,
我是個粗心大意的主人,
雖然見過幾條在地上的貓鬚,
但一條也沒有留下來。


除了貓鬚,
牠們的鼻孔也很有趣,
是我經常觀察的對象。

有一次,
雞蛋仔有一條鬚的末端卷曲了,
我猜牠一定是跑去哄熱騰騰的焗爐。





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁有沒有分開三隻仔的鬚啊?

      刪除
    2. 啲黑色鬚,都分唔到係天師仔定Charco仔啦

      刪除
    3. 噢, 我沒想過黑貓的鬚是黑色的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我三貓中也是大女細b最長
      最惡肥仔最短

      刪除
  3. 我肥仔成日甩貓鬚,不過我都冇儲㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日?咁咪愈來愈少? 我唔覺佢地有生鬚的.

      刪除
  4. 我成日掂佢地D鬚, 又咖佢地好敏感喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有耳仔毛, 都好敏感的, 我們有時向牠們的耳仔吹氣.

      刪除
  5. 哈哈,想起"老貓燒鬚"...

    回覆刪除
  6. 奶醬多d鬚真係好短, 我未見過咁短..haha..
    我都無儲鬚, 雖然我想左好多次..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢由朝瞓到黑, 死都要黏住張被, 根本唔會探險, 可能無需要咁長的鬚去測位, 佢的懶, 可能係天註定的.

      刪除
  7. 我最鍾意近距離望佢地樣,睇睇下... 就俾貓鬧 XDDDD
    (儲鬚點少得 ;p )

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊, 我無儲啊, 貓毛就一大堆, 每件衫每個手袋, 無論我在公司還是外地, 身上總找到幾條貓毛, 我懷疑自己也吃了不少貓毛進肚.

      刪除
  8. 雞蛋仔最為食? 所以會燒鬚! 點解只有老虎仔有項圈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係奶醬最為食, 但雞蛋最百厭. 本來大家都有頸圈, 但雞蛋自己弄脫了, 奶醬那個, 是老虎咬脫的, 最後只餘老虎有.

      刪除