2015年3月12日 星期四

浪人日本料理

灣仔浪人日本料理
 
二百多一位任點任食,
不設時段限制。
 
刺身新鮮,
叫兩盤已值回票價。
 
我跟同事和舊同事去了一次,
與貓友去了一次,
兼餅友的貓友去完覺得可以再去,
今晚我們又約了另外幾位朋友在這兒相聚。
 
一間店去三次,
又不是近我家,
單是次數,
已經知道我對這店印象不弱了。
 
人大了,
胃納縮小,
相聚在乎聊天,
任點任食的食店,
其實就不是供應甚麼高級食材,
二百幾元一次消費就最適合。
 
 




 
 
今天發現自己有張信用卡儲了很多分,
若轉換成飛行哩數,
足夠我去倫敦走一轉。

開心到吖!
AE萬歲!

AE的積分是不會到期的,
每個星期五看電影又有買一送一,
所以我日常簽賬多用AE。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 以前同AE齊名的, 還有大來, 現在它好像失了踪. AE, 現在仍有不少地方不收, 特別是小店.

      刪除
  2. 200蚊真係食魚生已回本喇。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你人在香港嗎? 在就要試一次, 我同你食都得喎.

      刪除
  4. 多年前維珍航空有個電視廣告,王菲 endorsed,佢話:"春天,想飛.....去倫敦....."

    春天已來了啊,老師!

    https://www.youtube.com/watch?v=4vHvzybkqfo

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 多謝你介紹了首好歌給我. 倫敦是想去, 但想先好紐西蘭探舊生, 有免費住宿喎.

      刪除
  5. 我d分只夠去到台灣...hahaha...有free ticket 去倫敦好羨慕呀~~
    我既食堂list無一間可以坐得耐比我吹水, 等我近近地又去試下你呢間先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去台灣都好啊, 台灣好多野食, 生活節奏也比香港慢, 適直去鬆一鬆.

      刪除
  6. 可惜很多地方都不收AE啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在多了許多, 我是連去超市也簽的, 所以積了這麼多分. (不過現在真是少去超市, 超市貴, 有積分也沒用.)

      刪除