2015年3月22日 星期日

伊兵衛

尖沙咀isquae有這間伊兵衛,
我有一次想去光顧的一間西餐廳滿了,
隨意找了這間。


















百多元一個午餐,
服務周到,
坐得舒服,
加上好景色,
是超值的。

食物質素其實不錯,
但第二次去時吃到一件不新鮮的海膽,
店員會一整板海膽出來給我看,
說明是新鮮的,
接著也沒說甚麼,
給我換了另外一件,
見他這麼認真,
我也就算了,
仍然推介一下這地方。



10 則留言:

  1. Isquare 我只幫親過 Starbucks XD

    回覆刪除
  2. 百幾蚊食到呢D日本餐,仲要係尖咀tim,已係好抵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有空闊的光猛景, 單單這個都值一百元了.

      刪除
  3. 百幾蚊又壽司又tempura真係好抵喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 一個餐食到好飽, 完全唔係一般細細份日本定食.

      刪除
  4. 回覆
    1. 若你來港, 也可以一試啊, 這座建築物中, 它算是便宜的了. 當然, 要午餐時份.

      刪除