2015年3月26日 星期四

在台灣逛市場

人在外,
最愛逛人家的超級市場和市場。


上次去台灣,
正值過年前,
我們到訪南門市場的這一程,
 活像逛年貨市場。
 
 





































我買了不少菜,
包括新鮮金針菜,
都是在香港少見的。

這次人太多,
逛得不能盡興,
下次一定要再去。

那天,
我除了買菜,
還買了一條湖南臘肉回來,
感覺像煙肉。





9 則留言:

  1. i like visiting markets too
    even in HK

    回覆刪除
  2. 我都鐘意得街市㗎,尤其係外國感覺特別多嘢睇

    回覆刪除
  3. 我在外都係第一時間去街市同超市, 遇到d又大又多野賣, 真係會開心到典地!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你隻衰野成日都係咁,開心得咁盡情!

      刪除
  4. 我都試過過年前逛南門市場,真像戲院散場
    黃色、紫色椰菜花有無買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有買啊, 買了也不懂得煮. 綠色的, 其實我在香港的有機檔也見過.

      刪除
  5. 回覆
    1. 平時在香港, 這麼多人我一定走, 但旅行, 人就會包容得多一點.

      刪除