2014年4月29日 星期二

表態

 
 
 
 
今晚出外吃飯,
地點是尖沙咀諾士佛臺的秋田鐵板燒,
遇到一批說廣東話的內地豪客,
剛坐下便每人一隻龍蝦刺身,
當中一個女的,
可能是他們的導遊.
 
問題來了,
這幫人幾杯落肚,
開始在店裡走來走去,
高聲喧嘩.
 
我先是請侍應要求他們安靜一點,
然後再向經理投訴,
經理是有照辦的,
但他們照吵如故,
我忍不住站起來請他們安靜,
 一個男的向我道歉,
結果還是繼續吵.
 
我召來經理再講,
經理表示已"按下他們",
然後不停跟我講不好意思.
 
我跟經理表示,
她的責任不是向我講不好意思,
是要處理好這個情況,
因為她有責任維持店面的環境.
 
幸好事情發生時,
我們已吃至炒飯的階段,
結賬時經理主動給我們算了九折,
附近一對男女,
雖然全程沒有表態,
但也得到九折招待.
 
回來,
我跟碼頭講,
其實我沒有預期情況會有改善,
如果會改善,
那就不是大陸客了.
我也不打算今晚在外邊跟人吵架,
(今日我吃生日飯啊, 暫時溫柔一點.)
不過,
我不會啞忍,
我會表態,
我要讓店方, 讓對方知道我不滿.
 
 
這是我的底線,
連表態也不做,
不是我的本色.
 
 
- - - - - - -
 
這是真正的我,
可是,
 工作上卻不一定可以這樣率性,
最近處理一個學生,
我是非常不贊成學校請她走的手段,
但我可以怎樣,
面對家長投訴,
我只能靠平日積下來的關係,
碌盡人情咭希望她不會追究,
然後再找其他同學勸這女生忍氣吞聲回來上學,
但除了這些,
我甚麼也不能做,
甚麼也不會做.
 
我跟老友同事講:
我可犯不著為了一個學生跟學校反面啊!
 
 
 
 
 


23 則留言:

  1. 佢地咁樣,係破壞咗其他ge進餐氣氛。香港人好有趣,鍾意著數又咩都要物超所值,但有啲人俾咗錢去食餐飯,遇到啲咁ge人都唔敢出聲。
    我去睇戲成日都好忟,就係啲膠袋人,已經偷食戲院外買的小食(不過我有時都會),仲要唔一早撕開包裝袋,搞到一直沙沙聲。就算果幕係好靜,全場人都靜晒,佢地都要麻木地繼續整膠袋。一個膠袋就破壞成場人睇戲的心情!
    至於公事,有時都好無奈,唯有儘量按良心而行。就算自己有理,同公司反面係冇運行的。好奇怪,啲高層會有佢地ge獨特logic,總之一升咗就會接受果套。

    回覆刪除
    回覆
    1. 公事有時真係要妥協, 而且我做教育的, 有時學生自己心態亦係決定因素, 也不能全部歸咎學校的政策.
      我, 都好怕依種膠袋人, 因為我經常睇睇早場, 所以遇到極多公公婆婆係依種人, 又或者口多多, 我都唔會客氣, 一定請佢地安靜.
      你講破壞心情, 我最警典的一 次經驗, 是百老匯電影中心看泳池情殺案 (O先生果齣, 唔記得係謀殺定情殺), 竟然有位大嬸忽然接電話, 仲好大聲咁講, 果次可能因為太過份, 好多人都即刻叫佢收聲.

      刪除
  2. 我間中也會忍唔住好似你咁出聲投訴, 其實在乎我當天心情

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論心情幾好, 我都忍唔住依種情況, 除非我真係三更半夜去宵夜. 試過有段時間成日十二點成屋企附近一間酒樓打邊爐, 老實講, 全廳人食煙, 兼個樣係爛仔, 咁我就唔咁無聊叫人收聲. (試過一次上到去, 坐低先發成個廳得一個女賓, 應該係大佬個女友, 佢兩個講數掟煲, 其他全部枱坐的男人應該係馬仔, 唔知點解又唔封場, 俾我同碼頭兩個三更半夜上左去.)
      因為我覺得, 依種時間, 依種地方, 係人地地頭, 我如果唔鍾意, 應該自己搵地方走人.

      刪除
  3. 回覆
    1. 都要睇場合, 那天人家太多人了, 我一個人, 好難叫停全部人.

      刪除
  4. 開張,祝你生日快樂! 日日都快樂! 青春常駐! 身體健康!
    唉!無計!內地人,真的要教育教育!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝啊! 其實時時出街食, 基本次次都開心, 生日冇話特別開心的. 內地人, 真係香港人一個好難應付的課題啊.

      刪除
  5. 老師, 祝你生日快樂!身體健康!
    唔好為左D大陸人勞氣!平常我遇到咁都無咩大反應, 因為我既眼中永遠只有食物..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你啊! 我唔係勞氣, 不過我生性抱打不平, 咩事都會講出黎的.

      刪除
  6. 回覆
    1. 不動氣不動氣, 不過生性如此, 不表態不安樂的.

      刪除
  7. 我常交巫婆運,看戲時遇上講話的人 (對上一次,不久,就是看《美味情書》時,「百老匯電影中心」哩)。

    每次,我都開聲,請對方收聲。

    每次 — 是每次,從沒遇過例外 — 都只我一個人有行動。不知其他人,是認為多一事不如少一事,抑或俱已耳根自淨,入神坐照?

    要勇武抗爭!請由對付不守秩序的人做起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請移玉步睇番上面的回覆, 泳池果次經歷最警典, 唔明點解咁小眾的戲都會出事. 我都係經常出聲請對方收聲的, 除了收聲, 我更請過在戲院裡吃魚柳包的快點吃, 因為好大陣味! 叫過看話劇的媽媽和她的女兒不要吃三文治!!! 叫過看話劇時在我後面嗒糖的女士不要再嗒!叫果係老婆面前認威, 批點劇情的男人唔好講野!
      inanna, 同你約定, 下次在電影中心若有人叫人安靜, 我會他是不是你; 同樣, 你若遇到, 請問一問她是不是我. 若是, 約你散場後去美都食件西多.

      刪除
    2. 噢, 係驚典, 成日打錯字.

      刪除
    3. 我冇每次咁做,開聲係間唔中(試過開咗都冇用),有時嚧+眼神望都有效。但膠袋聲有時隔好遠,唔知點算。最常出聲/手勢的是電話光。
      我試過同朋友睇戲(之前未同過佢睇),佢間唔中會what's app(好在佢較暗咗個mon,但我點都會知)。我以為佢覺得套戲唔好戲,原來唔係。天啊!套戲咁好睇點解佢唔專心睇?
      你地兩個都次次出聲,咁等我留意下,哈哈~

      刪除
    4. 我開聲,就會堅決做到底。即係如果對方唔收聲,就會「將行動升級」,不滅聲絕不罷休。當然,這樣可能會犧牲了部電影,但亦唔計較得咁多了。

      好多年前曾在「美都」附近工作過一年多,在那邊都留下了些美好回憶。好!這個「西多約定」,咱們永遠有效喔! (如果約會真發生,到底是幸還是不幸呢?)

      刪除
    5. inanna,沒問題, 頂多食完買票再看;
      芝,若你也在, 記得揚聲, 三人行, 我請客!

      刪除
    6. 諗起個場面應該會幾好笑~ :D

      刪除