2014年4月21日 星期一

下欄

我愛吃魚,
也愛吃桂花魚,
但這魚不好帶飯,
我會請魚販把它起肉,
然後切片用來蒸蛋,
香滑俱備,
使蛋和魚都得到了新生命.
 
 
起肉剩下來的魚架,
我試過不要,
但委實可惜,
拿回家放在冰格,
成了下欄.
 
吃雞,
剩下的雞腳也是下欄,
連雞身一起炒和燜,
不如把它留下來,
也是放冰格.
 
買雞腿起肉,
剩下的雞骨,
也是下欄,
當然也是放在冰格.
 
如此,
清冰格的時候,
買來蕃茄薯仔,
加上雪櫃搜出的一角紫洋蔥,
就煲出了鮮甜無比的一窩湯.
 
真是,
幸好沒有丟掉它們.
 
你很醜但你很好味!
 
 
 
煲魚湯, BBQ還我清靜,
但雞蛋仔來了,
靠著我的腿雙腳站起來,
不停伸手撥弄我的手肘,
魚是還有點肉的,
例如面頰,
就賞給這聰明的小傢伙.


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 真的, 全屋小朋友最聰明是牠, 哪有示意主人掀開被角讓牠躲進被窩的貓.

      刪除
  2. 啊!原來魚頭都可以放係冰格, 真係可以煲下欄湯喎,
    E+好多貓鍾意雞多過魚, 雞蛋仔係past tense

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞蛋仔以前更貪吃, 自從小兄弟來了, 牠變得有點老成. 魚臉珠, 一向都是留給牠的. 我個冰櫃, 簡直係黑洞.

      刪除
  3. 回覆
    1. 全家最聰明是牠, 可能比我更聰明, 我是蠢得交關, 用心讀書結果成績好了一點點, 然後又多讀了點書, 結果被困於工作間.

      刪除
  4. 一品窩湯, 正!雞蛋仔真是識討媽咪歡心,抵賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我耐不耐就會煲一品窩湯, 用來清理門戶!!

      刪除
  5. 雞蛋仔真係好可愛!

    係咪就咁叫魚販起肉就得架啦? 定還是你個魚販先肯同你整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你留言.
      魚檔是否肯這樣做, 真的視乎個別檔主, 我是向相熟魚檔買魚的, 我見其他人客也有這樣要求, 特別是冬天, 很多人買魚起肉來打邊爐的.

      刪除
  6. 真叻仔又好窩心!
    我DING從來唔食自己糧食以外既食物, 辛苦蒸左條魚起晒骨, 聞一聞就走==

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁DING DING都有好處, 起碼佢唔會偷食, 我家起碼有兩隻為食貓, 會偷主人枱面上的食物.

      刪除
  7. 下欄真係食得唔好浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下欄其實係寶, 唔浪費之餘, 仲好好味添啊.

      刪除