2014年4月6日 星期日

棄舊迎新實太難

看見別人定時購買新煲新碟,
有時也會好奇她們把東西放在甚麼地方?
又如處理舊的杯盤碗碟?
 
 
我擁有三個小小的生鐵鍋,
買了一個又一個,
當然也覺好用,
但這些煲本身很重,
若買個大的用來煲湯,
恐怕要用吊臂才能它搬上飯桌。
見到別人追完顏色,
又追花形心形高身矮身的,
可能我沒有那種中產品味,
一向只用報紙墊枱開飯,
總覺若家中有些餐具,
我只會更加煩惱。
 
另一個原因是,
我對自己買回來來的碗碟,
一向情深款款,
茶杯是第一次去台灣時買,
十多年前的事,
那時香港還未有石頭貓這品牌。
我用的飯碗,
也有十年以上歷史, 是在八佰伴買的,
下面這隻碟,
更超過二十年,它是真材實料的厚身碟, 不是現在那種薄薄的魚圖碟。
每次用它,
我就會想起自己當年在天后住劏房的日子。
(那時還沒有劏房這觀念, 地產經理叫它做分租單位, 一戶分成四伙, 各有獨立廚廁,  我用一個便攜式石油流爐一樣可以煮飯,很酷。)
 
 
 
這些舊東西拿上手有熟稔的感覺,
而且它們狀態很好,
我不能想像自己把它們
打入冷宮,
送進二手店或者垃圾桶.
 
 
最近LC開倉,
只見又有不少人出動,
我總是好奇,
她們都把舊東西放到哪兒?
 


22 則留言:

  1. 狂買LC果d唔係叫中產品味, 係港女扮中產症候群啫. 有時睇到果d人d煮食post, 我好懷疑佢哋係想show d 食物, 還是show LC餐具.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為show下無咩所謂, 反正我自己寫野都係係度show,只是主角變了貓狗戲啊書啊甚麼係思想. 但我真係唔明佢地將東西放在哪兒, 香港廚房細到企多個人都冇位, 去邊度搵個黑洞去放呢? 不過, 我有位都唔會買, 事關我覺得LC的碟一點也不靚, 隻隻都係色素之作, 我喜歡薄身一點, 通透一點的, 所以我用康寧廚具中的純白色系列. 不過, 都係幾隻就夠, 一年都唔請一次客.

      刪除
    2. 咁書同電影點講都不能同LC相題並論喎, 你睇完一本書看完一部戲, 經過消化後再寫出嚟同人分享, 唔可以話只係show咯.

      我都覺得LC杯碟一d都唔靚, 佢d煲係好用的, 但見有人用嚟滾湯, 真係殺雞用牛刀!

      刪除
  2. 我有 0 隻生鐵鍋, 不過有d心癢去買第一隻來試下是否真係咁好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得燜野係好好用, 因為鎖水, 煮的時候就不用放好多水變左烚野, 煮出來的肉質不會鬆垮垮的. 但前東西的話, 我有隻五層鑊好用到不得了, 又可以任我擦, 好過LC

      刪除
  3. 我都想知, 買唔同 size, 唔同款, 唔同色, 係咪用黎煮唔同野呢? 用左就當堂好味哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想, 是感覺良好吧. 我以前真係見過有人放上網, 將不同色不同大小砌成一棵LC聖誕樹. 昨天跟朋友吃飯, 講起, 原來LC的二手市場很活躍. 這是LC成功之處, 煲都出限量版, 大把粉絲為佢瘋狂啊.

      刪除
  4. 我無福消受LC,實在太重,我的餐具都不會隨便掉丟,好街坊款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全不知掉去哪兒, 是非常浪費的, 靚碗碟睇完當買左, 買回家收起來, 不像外國把碗櫃放在廳供人欣賞, 家中有一年不請一次客, 所以不會買. 街坊款由細用到大, 好有感情啊.

      刪除
  5. LC我都有幾件,但純粹為煮食,所以只會計較個size啱唔啱用,亦都從來唔買佢啲杯碗碟(因為我覺得一啲都唔靚)。

    不過其他人勁買勁show我又覺得無乜所謂,就當係show買翻嚟嘅衫鞋袋嗰啲戰利品一樣,各有喜好,寫blog都係求高興啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫這篇是因為最近LC開倉, 所以剔起條筋去寫. 人地寫咩人地的事, 所以我都唔介意別人SHOW甚麼, 我唔鐘意唔睇就算. 不過真係唔明放係邊, 因為知道有人有沒有開倉到會買會訂會去外國買. 昨天跟朋友食飯, 她都有去開倉睇野, 講起有人排了很多個小時隊入去買, 又拖喼又叫車, 完全蔚為奇觀. 我跟朋友講, 如果要威, 買幾十粒金粒拍照放上網一樣可以, 依家D金貴到飛起, 買金, 起碼啱地方. 不過朋友話, 好多時D人買煲是為了收藏, 將來放出二手市場也值錢的. 我的結論是, LC的市場策略做得好一流啊.

      刪除
  6. 我有一隻心心鐵㷛,但我只用黎煮即食麵,因為可以煮到我最愛的爛麵,所以從未在blog登場呢...hahhaah
    我還是較愛用不銹鋼..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 心心煲......, 我就沒想過會買, 免得給碼頭笑啊, 太浪漫了.

      刪除
  7. 我是實際型,特別依家住的地方細左,無機會請客,食具等都是夠用便算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊, 夠用就夠了, 洗和放都是問題, 一屋東西不如一屋空間.(不過我也做不到, 書多和烘焙用品多.)

      刪除
  8. 對我呢個老人家來講,LC 廚具太重啦!香港地方矜貴,廚具越簡單就好!

    回覆刪除
  9. 我覺得LC好貴,見人用得咁開心都有啲心動,但屋企廚具夠,又如你所說,冇位擺。
    講開煮食,請問有冇好的切肉刀介紹?我以前沒分開菜刀和切肉刀,買的是便宜貨,後來發現不夠用來切肉。
    我也覺得LC的marketing做得很好,還出食譜書呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想買刀, 問我是問和尚借梳啦, 哈哈哈, 因為我的兩刀都是父親大人留給我的, 超過三十年歷史, 還是他在美國帶回來給我的. 買刀可以去油麻地陳枝記看看. 我用刀, 沒有分切菜和切肉, 不過都有一張大一點的用來斬雞, 很為要夠重斬雞才方便. 至於其他, 我一律用菜刀, 那刀高度不過三寸, 因為太大拿起來不方便. 我倒是常備一塊磨刀石,每次切肉就一定磨幾下, 切起肉來就方便很多. 我平時切肉機會其實不多, 頂多切豬肉肉片, 其餘切雞肉, 根本亂切一通, 至於牛肉, 就多數是叫肉檔販主切的.

      刪除
    2. 還有, 不要去買那些過千元的刀, 浪費金錢啊.

      刪除
    3. 我唔識斬雞 :P
      多謝建議!有朋友就是建議我買成千蚊的刀,我猶豫。但我之前那把刀是在家品店亂買的,不好用,用用下刀柄更鬆了。
      或者去陳枝記看看吧。

      刪除
    4. 我都投陳枝記一票! 我把切肉刀都係响果度買, 連我刀功奇差既人都可以切到好靚好薄 :P

      刪除