2014年4月4日 星期五

紀律部隊鍋

 
沒受韓劇洗禮,
但聽到有人說看了韓劇會想吃炸雞, 喝啤酒,
也會吃紀律部隊鍋.
 
 
只記得有午餐肉和泡菜,
其他自己發揮.
 

 
猶豫了一會兒,
還是到樓下超市多買一包芝士腸,
原來現在已漲價至廿多元一包!!
 
 
 
不愛即食麵,
買了韓國年糕.
 
韓國午餐肉惠康售五十多元,
我在千色店買的,
34元.
 
網上資料這樣寫:
 
部隊鍋於健康無益。其配料中的香腸和火腿等含有大量的脂肪、硝酸鹽和鈉,而即食麵裏則有大量的味精和香辛料。攝入過多的脂肪和鈉,以及過辣的調味等都易導致高血壓。
 
但偶然吃一次,
算是飯桌上的新意思。
 
 


14 則留言:

  1. 高鹽高鈉, 間中食下, 都OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係好鍾意食午餐肉的, 但近年茶餐廳的午餐肉質素好差, 好似食粉一樣, 所以已經少食好多啦. 想當年, 開飯都會煮午餐肉煎蛋的.

      刪除
  2. 我在日本都食左一次(唯一一次), 幾好食,材料又多。所有 fatty food都無益但最好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯, 全部無益, 但好好食, 我叫做象徵式多D菇同紅蘿蔔, 其實係無補於事的.

      刪除
  3. 但係部隊鍋無泡麵好似缺失咗啲喎。

    另外,韓國午餐肉同普通午餐肉分別大嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩者無咩分別, 但依隻都算係好食的午餐肉. 三花好鹹, 大陸牌子好多肥肉, 依隻算係正常. 我都覺得要整番次係泡麵的, 因為碼頭唔鍾意食韓國年糕.

      刪除
  4. 明知高鹽高鈉唔好,但泡菜漬物都是高鹽高鈉,日本人、韓國人又是長期食,卻又長壽,唔明????

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地其他野食得淡口吧. 我都冇留意韓國人長壽啊, 係咪食得人參多呢.

      刪除
  5. 食物通常愈唔健康就愈難抗拒!不過我好忍手/口仲未煮部隊鍋..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁, 等你破戒! 仲有, 睇完你地留意先發現應該係部隊鍋, 無紀律兩個字. 個名我自創的, 笑屎人啊.

      刪除
  6. 回覆
    1. 我其實鍾意食辣, 但碼頭不愛, 結果我食辣的本領好像差了.

      刪除
  7. 下次可以落翻兩塊芝士喺面喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 要整番次正宗一點的, 反正都不健康!

      刪除