2014年4月11日 星期五

新車落地

去買貓砂,
見到有趣東西,
店員只使出三成功力,
我已經"好啊好啊"的把新車帶了回家。
 
 


 
不過呢,
我想得不周到。
 
 
新車落地,
不夠五分鐘已經掛彩,
車頂塌了下來啊!
 
後記: 三十分鐘, 爛埋, 因為牠們開始把它咬碎!!!!!!
 


24 則留言:

  1. 超載喇!

    如果紙皮車落响我兩個兔地手上都會係同一命運

    回覆刪除
    回覆
    1. 兔地都鍾意咬紙皮? 我記得以前有網友寫她的兔兔咬爛了洗衣機的去水喉, 結果露台水浸!

      刪除
  2. 我唔買紙皮玩具, 卡樂b會吃紙皮

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔應該買, 那天根本就是鬼迷心竅!

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實, 用爛紙搓個波已經夠佢地玩.

      刪除
  4. 都好丫,新車都叫做完成任務,有用過,我專登買返嚟俾兩仔玩,聞兩聞就走咗去,嘥我錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我等貓奴, 年終都一定會遇到不少這種情況, 罐頭啊玩具啊, 大家都會浪費不少.

      刪除
  5. 咁佢地即係對駕車好有興趣啦,下次買部實淨D啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,執個生果盒返黎佢地一樣開心, 我係浪費銀紙.

      刪除
  6. 連車頂都載客!肯定超載啦!唔怪得半粒鐘就車毁貓狂!

    回覆刪除