2013年10月30日 星期三

紅心奇異果

第一次接觸,
是朋友介紹,
在網上訂購.
 
 
 
凡是好東西,
香港生意人都不會放過,
所以今年在果欄見到它的踪影.
 
68元一袋,
一包四個,
比較大粒.
 
後來在荃灣街市見到,
48元一袋,
但比較細粒,
有六個.
 

 
最近在一田見到,
也是48元一包,
有七個.
 
不過這次沒有買,
因為始終比較貴.
 
味道的確很甜,
在果欄買的那袋,
汁多得邊吃邊流,
相當難忘.


21 則留言:

  1. 不知是其中一隻品種定基因改造呢?基因改造就不要吃太多了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見其實內地也有紅心奇異果的, 應是其中一個品種吧. 若是基因改做, 反而未必這麼貴喎.

      刪除
  2. 除咗多汁外,係咪好食D呀?
    $48 7個都唔平

    回覆刪除
    回覆
    1. 確是不錯!! 所以明年仍會買來吃的.

      刪除
  3. 最近都見網上有照片, 雖然真係貴左d, 但咁甜多汁, 一於去試一次先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 人一世, 物一世, 又唔係時時食.

      刪除
  4. 奇異果?我老公就喜歡吃,我就麻麻…我最怕酸…kk

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係唔鍾意奇異果的, 我最怕它的核. 不過這一隻真是很甜啊.

      刪除
  5. 差唔多要成7蚊個, 都唔平呢

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 甜啊, 完全不同綠色那種, 全綠色的有時很酸.

      刪除
  7. 紅心奇異果, 都係第一次見。唔知星星國遲下有無得賣? 呢度黃金奇異果就有。 。。。我同我家老闆都十分之喜愛食奇異果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇異果, 好有益的啊! 噢, 你今天已人在香港了.

      刪除
    2. 對呀!我於11月9日已在香港,現已回星。 在港無時間睇网誌,所以遲了回復,請諒!

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈, 咁你冇有流口水呢? 我見到令我感到酸的東西時, 即使不吃, 也會流口水的.

      刪除