2013年10月21日 星期一

老麵種

早前因為腰患,
自家包被逼停工,
三個星期刑期屆滿,
立即服工.
 
 
因為期間光顧過餅友的自家包,
再次嚐到麵種的威力,
所以這次立定決心,
做一批麵種放在冰箱,
每次做包, 不理材料和配方,
總之就加一點進去.
 
 
做了兩次包,
效果令我很滿意,
都覺得比之前的成品更耐放.
 
這兩次做包,
發酵時也刻意不把溫度弄得太高,
維持在35度以下,
讓麵糰發得更久.
 
 
 
第一次做了上面的合桃乾車厘包,
質地有點像硬包,
翻熱後外表有點脆的.
 
 
第二次做的是十七小時粟米包,
不理已低溫發酵十七小時,
我依然加一粒老麵種進去.

 
質地豐饒軟熟,
自家包的威力實在不容置疑.
 
 
心想的是:
我花了不少錢和時間去學包,
最後的結果是不能輕易接受外邊的麵包.
 
 
包,
還是自家的好啊!
 
 


20 則留言:

  1. 自家包最好食呢,不過自己對手就辛苦D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用機打, 其實都冇咩用力, 只是成盤包搬上搬落, 所以腰有事時才沒開爐啊.

      刪除
  2. just cover a little bit
    don't work too hard on bakery

    回覆刪除
  3. 我的爐有發考酵功能,可惜不能調教度數,祇可以40度,因此不能長放發酵。
    包,還是自家的好啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是完全不開爐, 只放麵糰進去已有35度, 不過現在天氣冷, 我會放一杯熱水.

      刪除
  4. 唉...我做黎做去咩種都死, 唔知點解人人話老麵可以另麵包擺耐d, 我就擺第二朝都覺得麻麻, 十七小時包就好少少, 又冇心機時間整其他種, 失敗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要個包軟熟, 其實搓的過程也很重要, 我即使用機搓, 也會搓成十分鐘.

      刪除
  5. 自家包最少都會健康D丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 而且更耐飽. 美心一個包好貴, 仲好多人話食完都唔飽啊.

      刪除
  6. 而家腰患好返晒未呀??
    合桃乾車厘包整得好靚,好吸引!食咩都係自己煮好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇怕永遠冇得好, 好似連續幾日去睇戲, 坐得多, 就會酸酸咁痛啊.

      刪除
  7. 我都好想左自家包,不過失敗1次後,之後都冇心機整

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔得啊, 好似我, 失敗過無數次啊.

      刪除
  8. 開張,曾有腰就要小心D!
    唔知用麵包機會否容易整麵包呢?我無人教,祇靠上網向你地D高手偷師咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人用麵包機, 但我認為它的成品始終不能跟真正搓出來的包相比.

      刪除
  9. 味道和口感真係食過先知,但係單從賣相你既自家包真係好吸引囉!
    腰骨有事手尾長,好好保重&保養呀,有排用架!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞. 更多謝關心啊! 希望老左唔好風濕痛, 小小酸就算啦.

      刪除
  10. 呵呵,嚐過自家包,真的不能接受出邊d一陣風咁嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 朋友就常說外面的包一陣風, 我就覺得它們有朝到黑都漲卜卜的, 很假啊.

      刪除