2013年10月27日 星期日

芝麻牛油蛋糕

非常平實的小蛋糕.
 
因為今日不用做麵包,
所以做了這個滿足手癮.
 
 

 
自己吃了一個,
包好的,
明天送給同事吧!

 
 
牛油112, 蛋112, 糖80, 高粉21, 低粉90, 忌廉8,
黑白芝麻各8.
 
牛油磅蛋糕做法,
180度, 21分鐘.
 
最緊要用靚芝麻啊!
 
今日終於交了學費,
去煤氣報名學聖誕烤火雞.
 
碼頭本來不贊成的,
他說烤春雞更好味.
 
當然,
我是由學習的立場去報名的.
 
不過,
火雞好大隻,
我今日跟碼頭講,
到時,
可能整整一個星期都要吃火雞,
火雞沙律,火雞三文治,
火雞絲炒洋蔥,
火雞炒米粉,
還有火雞粥.
 
我這笑話,
不是自創,
是來自麥嘜的.
 
不知有沒有人記得這故事?

15 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 哈哈...麥嘜有呢個爛gap?真係唔知丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係好溫情又好好笑的, 講麥嘜求左好耐, 佢阿媽先肯買火雞, 但想不到願望實現的時候,亦係惡夢的開始.

      刪除
  3. 我記得黎個笑話, 仲有麥太既 bedtime stories

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 包括有一次話帶佢去馬爾代夫, 點知只係去左山頂.

      刪除
  5. 我也是. 平實蛋糕是我杯茶. 好想再開工做麵包, 蛋糕. 等多兩, 三個星期應可以開工. 好期待.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要忍一忍, 暫時買住麵包先啦. 好彩你活動範圍在港島, 哪兒較易買到靚麵包啊.

      刪除
  6. 咁好吖! 日日食唔同既火雞餐單,好快就可消滅成隻火雞!環保又慳錢!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁你等我十二月頭的消息, 看看到時我會不會吃到愁眉苦臉啊. 你快要回港了,祝旅途愉快啊.

      刪除