2013年10月15日 星期二

浪費公帑

碼頭身體有點毛病,
抽了血,
見了麻醉師,
原定今天做手術,
他本人請了三天假,
我也請了一天.
 
 
結果是,
七點入院,
十二點半職員還跟我說碼頭要再等,
因為他的手術排在最後一個,
誰知姑娘下午一時忽然捧來飯食,
說是今天醫生沒有時間.
 
黃昏時間,
碼頭打電話給我,
竟然說要看看星期四有沒有位做手術.
 
 
?????
 
碼頭已請假三天,
沒理由星期四後再請假,
而且星期四之說,
也不肯定.
 
 
結果約了十一月才做手術,
一切驗血和見麻醉師等程序,
要再做一次.
 
 
浪費公帑.
 
 
我今天還幾乎買了花膠和山雞,
幸好雞檔小販叫我過幾天才開始煲湯.

15 則留言:

  1. 嘩好離譜喎!事先有無講明咁彈性架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然冇啦, 我仲專登請左事假. 十年都未請過啊.

      刪除
  2. public hospitals do not have enough surgeons
    all those well-experienced doctors + nurses work for private hospitals
    that's why surgeries are usually postponed

    回覆刪除
    回覆
    1. working at private hospitals with less workload + gain more

      刪除
    2. 其實啊, 咁仲浪費資源, 資源已經唔夠, 更應好好運用. 我認取消手術不是資源問題, 是管理問題.

      刪除
  3. 係咪公立醫院? 我姨丈都有同一遭遇啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 不過係FB有人話連浸會都試過啊.

      刪除
  4. 吓!咁都得,約左幾時就唔係個時做既咩?
    btw冇乜野ma?早日康復

    回覆刪除
  5. 我地呢邊都係咁架, 我日日做呢D病人投訴都唔少。

    回覆刪除
  6. 真是浪費公帑 , 浪費你倆的時間!作好心理準備去做手術又得個吉。
    请代問候碼頭,预祝他手術成功,早日康復!

    回覆刪除
  7. 公家醫院經常係咁,奈何!

    回覆刪除
  8. 希望一切順利,早日康復!

    回覆刪除
  9. 浪費時間和金錢, 又要拮多一針! 預祝一切安好!

    回覆刪除