2013年10月13日 星期日

綠茶紅豆捲蛋

綠茶紅豆捲蛋
 
 
 
這是碼頭落的柯打
 
 
若在家吃的話,
晚上吃完飯再吃蛋糕,
後果太嚴重了.
 
還是讓他帶回公司跟同事一起吃好一點.
 
 
唉! 他大概又失望了,
因為他每次都叫做那種有很多很多忌廉的捲蛋,
可是我沒有一次做得到.
 
像這一次,
書上的相片明明有成吋厚忌廉的,
我跟足份量和大小,
可是,
好明顯那書違反了商品說明條例啊!!
 
食譜來自高橋敦子的蛋糕捲一書.
 


18 則留言:

  1. 妳整架?勁丫
    我唔鐘意出面D紅豆忌廉太多,咬落滿口忌廉,妳整呢個饀的紅豆忌廉不多不少好適中,好岩我

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 是我的作品啊. 我自己覺得OK, 只是打令認得不夠.

      刪除
  2. 少啲cream多啲蛋糕健康啲嘛!

    小薩書睇完未呀?

    回覆刪除
  3. 唔係吖!個捲蛋睇相都有好多忌廉,碼頭還嫌不夠多。。。因住肥C啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 所以佢投訴還投訴, 我落忌廉都好有保留啊.

      刪除
  4. 綠茶和紅豆是絕配呢, 而且我覺得你捲得好靚, 恰到好處!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝啊, 其實第一下, 係衰左, 即係裂左的.

      刪除
  5. 少忌廉o岩我,做咁靚點會失望喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢拎返公司, 佢應該覺得威啦, 邊有人打令又要返工又要煮飯仲可以整條卷蛋俾佢拎返公司喎.

      刪除
  6. 好吸引~ 讚呀!!
    雖然我都鍾意食多CREAM蛋卷(* ̄∇ ̄*) , 不過依個睇落都夠BOR!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較你的作品, 我的係小朋友習作啊!!
      我都覺得夠, 唔鍾意一口忌廉啊.

      刪除
  7. 又見到您的靚靚蛋糕. 開心呢. 捲得好圓呀.

    回覆刪除