2013年10月1日 星期二

韓式牛仔骨煲

韓式牛仔骨煲
 
 
在百佳買了一包醬料,
接下來的工作就很簡單,
紅棗, 半個水晶梨, 牛仔骨六條, 白蘿蔔, 紅蘿蔔, 白果,
蔥頭起鑊,
牛仔骨煎香,
倒入醬料和水,
先後加入其他配料,
炆一會焗一會,
開飯只需加熱,
好看好吃又易做.
 

 
這醬料包差不多廿三元,
只能煮一次,
是有點貴.
但若不是經常煮,
比去買一大堆醬料更划算,
而且人家把份量都算準了,
沒有不好味的理由.
 
加上現在互聯網發達,
不懂煮的,
上網就查到了.
 
前幾天讀了一篇文章,
作者寫到還有香港女孩以"不懂煮飯"為時尚,
堂而皇之掛在口邊,
就覺得這些香港女孩真不懂市場學.
 
我這樣寫是有點守舊,
好像在說女性要負責煮飯似的.
我是想說,
現在香港不少男孩都懂煮食,
出去上烹飪班,
不少男性都以興趣為前提去上課.
 
煮食,
是一種生活質素,
與誰尊誰卑和婦女解放無關.
 
特別現在的香港,
除非你願意花費巨額去吃,
否則真是愈吃愈難過,
好像要跟自己肚皮和健康過不去似的.
 
非常鼓勵人家回家煮飯.
飯桌, 也是家人溝通的平台.
 

25 則留言:

  1. don't eat too much beef
    not good for joints + muscles
    purine causes pain

    回覆刪除
  2. 我都唔明點解啲人以唔識煮飯為傲,唔識只係唔識。煮飯同其他知識一樣,無咗唔值得驕傲。

    我自己本身唔鍾意煮飯,通常選擇出街食,但唔係唔識煮飯,兩者有分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為, 唔識者飯係好多人心中是"有錢"的意思囉! 我有很多有菲傭的朋友, 講到明星期日因為沒人煮, 便要上街吃, 她們對自己的無能, 何是相當接朋的.

      刪除
  3. 「除非你願意花費巨額去吃,否則真是愈吃愈難過」--同意!
    我也覺得煮飯是重要技能和代表一種生活質素。
    我有時不煮是因為懶或加班,但有時間的話,我便喜歡做煮菜「實驗」。
    and我覺得買菜也要學,對我來說難度比煮食更大。(煮食我也經常上網查,甚至到youtube學怎樣處理食材)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 互聯焹真是非常神奇, 可是那些上網學砌炸彈的, 又實在太無知了.

      刪除
  4. 我覺得煮飯是對自己、家人好, 代表一種生活質素, 同意吖, 越大越體會
    對我來講, 又是一減壓方法, 好過發泄在其他地方, 不過我好少出街學, 自己亂試亂煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 煮飯可以減壓. 有時出去上堂, 也是為減壓.

      刪除
  5. 其實我是不愛煮食的人,但為了自已和家人的健康,還是要天天煮。
    而且,現在要自已做飯,相比我做女時已經容易很多,不會弄吃的變了落後啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全想不到你不吃煮飯, 我見你連麵包做做, 一直以為你喜歡啊!!

      刪除
  6. 我都鐘意煮野食, 不過平時廚房是我媽的領土, 我試整時佢就係後面指手畫腳, 希望我之後可以改進下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有媽媽餸可以吃, 實在令人羨慕啊!

      刪除
  7. 每次食韓菜都一定會叫炆牛骨的
    其實我都鐘意煮飯,不過要睇心情囉:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 出外吃這個菜, 都幾貴, 燒牛肋骨, 二三元只有好少, 又唔飽, 碼頭不會讓我叫的!!

      刪除
  8. 材料好豐富, 不過我唔食肉, 但用黎整炆羅白都正!
    我都唔係成日想煮飯, 但唔中意唔係唔識, 我覺我點都要有一技傍身, 咁自己都要食ka ma!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊, 煮也不識, 實在過份. 你原來不吃肉, 我的網友中原來不少素食者.

      刪除
  9. 好好味咁喎 :) 我都好鍾意煮嘢食, 其實我覺得鍾意煮嘅人都係對食比較講究同有要求 :) 

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時好慘, 唔想食出街是但食, 五成有多機會後悔自己做咩唔煮啊?

      刪除
  10. 我現在上工聯會的麵包班,17個同學有4個是男的。

    回覆刪除
  11. 老師說上一班是0個男的

    回覆刪除
    回覆
    1. 識煮食的男人, 係好吸引的.-----個人意見!

      刪除
  12. 韓式牛仔骨, 原来要有水晶梨;睇见都流口水!
    哈哈!而家我家老闆學煮餸, 都係上網跟住做; 都可入口架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只是用梨, 我猜因為韓國盛產這種食物. 我見家中有水晶梨, 所以就用了.

      刪除