2013年11月3日 星期日

翡翠雲臺

朋友介紹ICC 101的翡翠雲臺
 
午市供應一個叫做雲臺盛薈的任點任食套餐,
每位280元包茶錢,
開揚景觀, 若食物不是太差,
已經超值了.
 
 
星期四, 正值旅行後的補假,
就在那天跟朋友去了享受一個悠長午餐.
 
 


















 
 
兩個人在101樓說東話西,
談對做善事的看法,
聊烘焙界的各種消息,
更多的,
是講到我們老了以後的日子怎麼過,
準確一點,
是說那天到來之前,
我們怎麼面對老弱貧病這些問題.
 
眼前明明是美食和美景,
還擁有300元吃一個午餐的經濟能力,
說話卻是灰意濃濃,
大概會招人詰責吧!
 
我和這朋友都是沒有甚麼親人的,
有些感覺,
大概是心照不宣的.
 
 


20 則留言:

  1. 人老了, 最大的開支, 都應該用左醫療方面吧

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔知幾時係句號, 所以都唔知將來有幾長.

      刪除
  3. 我相信$280是星期一至五價錢, 周末此價一定逼爆
    其實你倆並不單獨, 我認識不少, 廿年後有一班相同處境的人, 有沒有多親人不太重要, 最重要有一、兩重情意的親人、朋友, 見過上兩輩的老人家, 有8-10子女, 最後幾年全在老人院渡過直至走了

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係冇留意個餐平時是否有得吃, 可能像你所講, 假日會貴一點. 可能我冇咩親人, 所以都同意有個重情意我的朋友好緊要.

      刪除
  4. 老了有積蓄,心裏會較踏實的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道積蓄跟不上通貨膨脹, 也是很無奈的.

      刪除
  5. 真係啱,昨晚我都係同家姐,細妹講緊老左冇錢既問題,而家出外一餐晚飯,一人隨時二三百,你呢餐任食同咁既環境都算抵啦,有時要獎下自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 那天, 兩張枱外的另一張枱, 有我的同事兩夫婦, 我們都襯假期獎勵自己啊.

      刪除
  6. 任食中茶點心要多人至抵,因為可以試多啲每樣一兩啖,不過見你啲圖片原來你兩個人食力都好強喎,我一定食唔到咁多。

    無兒女嘅人一到中年都會開始諗如果養老,死唔係問題,最怕患長期病啫。香港醫療OK, 只要有層樓及公屋就唔太驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 還有一碗麵和另一小碟沒有拍下來. 我其實很飽, 是想不到我的朋友沒我這樣胖, 竟然也是食量驚人的.

      刪除
  7. 我都鐘意翡翠雲台,係icc來講佢係最經濟的一間
    諗到咁長遠呀?以後的事我都唔敢諗⋯因為冇人預計到⋯總知今要每日活得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 有時都覺得驚咁多無謂, 可能一個意外就瓜左.

      刪除
  8. 翡翠雲台, 點心好精致呀! 回香有機會都要一試!
    活在當下! 偶然一兩次食豪D,寵下自己,人都開心D,身體都好D, 多D正能量! Yeah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到食, 其實我都唔算慳, 好捨得哩.

      刪除
  9. 望出去那個海景是否很震撼? 我還沒有去過101, 因為在假期的日子總是訂不到座. 有機會一定要去看看.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得龍壐那邊可能更靚, 因為這邊是看旺角一帶的. 有機會要去試下, 我有錢有藉口就會去試龍吟, 看樣子好貴哩.

      刪除
  10. 三點回應:
    好精緻。
    好貴。
    值得一試。

    唔....一於係咁話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係貴, 但都算好貴, 因為我地食得多, 如果你出馬, 可以再食多一點(無我地點大食都只係兩個女人仔!!), 咁就回本了.

      刪除