2013年10月19日 星期六

史上最強即食麵

看梁生梁太的介紹,
知道有這史上最強即食麵.
(沒記性, 好像是某個調查得出的結果.)
老友去星加坡,
托她給我帶兩包即食麵,
她說要買一箱給我,
我沒怎麼作聲,
其實我不太愛吃麵,
得到一箱麵的話,
可能會拿來送人.
 
 
但這個最後不用愁,
因為她竟然買不到啊!
 
 
 
不過,
香港是福地,
在星加坡找不到的好東西,
竟然在citysuper有售.
 
 
 
這種叻沙湯麵,
不加餸的話,
就浪費了28元一包的身價.
 
於是,
我買了日本芽菜, 加上豆腐乾, 野生急凍魚扒, 日本舞茸菇,
加上荃灣陳記的魚蛋和牛筋丸,
還有冰櫃的札肉,
煮成了極豐富的一碗即食麵.
 
這包麵裡有兩包調味料,
一包像椰子粉,
另一包是叻沙醬,
湯底的蝦味很出.
我最欣賞那麵質,
煮得久了也不會軟趴趴的,
平時連出前一叮也不愛的我,
算是終於找到喜歡的即食麵.
 
當然, 這個價錢, 應是不會常吃,
 
若要即食,
我一般煮個米粉,
買一包四個裝的超力銀絲米粉,
加點菜,
吃完不會一口濃味,
其實更合我心.
 
 


35 則留言:

  1. 睇你個標題即刻入來睇!我近來在家無所事事,日日吃夜宵,一般沒什麼吃便吃即食麵了,不過如果要加那麼多東西……太煩了,單吃不好吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無留心聽書,單吃會浪費28元的身價啊!

      刪除
    2. 哈哈, 其實係我唔大方, 應該當佢幾蚊包出前一丁去食. 就好似我常叫那些有名牌書包的學生不要把書包擁在身上, "要豪氣d, 隨手把它掉在地上才有型"一樣.

      刪除
  2. 果然好強,咁多送,全部有出處..haha..你無浪費麵既身價,仲提升左呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈, 其實仲應該落兩滴雞汁. 哈哈哈哈......

      刪除
  3. 對我嚟講太多餸喇, 食即食麵要無餸至似食即食麵嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 但我當佢係正餐, 唔整色整水, 碼頭實"鵝"啊

      刪除
  4. 我係吉之島見到, 成20蚊一個, 唔捨得買

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我冇再買啦, 又要買返咁多餸襯佢, 唔抵啊.

      刪除
  5. City super 有?即去買...不過$28一包都幾貴

    回覆刪除
  6. 仲有一款賽螃蟹撈都好鬼正不過香港冇得賣 ,我表哥好多時由新加坡黎工幹佢囡囡都會買幾pack比佢帶過黎比我地架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但, 完全冇想過賽螃蟹可以有盒裝喎, 有機會你要介紹一下喎.

      刪除
  7. 最近我細佬都買左比我食, 惠康都有得賣喎,如有特價大約十九至廿,都唔錯,不過我唔好叻唦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎, 多謝你教路, 我先發現惠康都有, 一包買貴左成八蚊, 激死人啊.

      刪除
  8. 我老媽老板班少爺出品的,所以我屋企大把!呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊......, 雖然我不是瘋狂喜歡這麵, 但因為它貴, 所以我都好羨慕喎.

      刪除
  9. 好多人都話呢隻叻沙麵好食喎

    回覆刪除
  10. 我下個月回香,你需要我帶貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 多謝你啊. 但香港已有得買了, 實在冇理由要你做運輸啊! 你幾時到港啊?

      刪除
    2. 我11月9日就到港。當晚就要去飲喜酒。跟住就陪我家老闆去中山見客。每次回香都無時停。。。。

      刪除
  11. 好吸引,多謝介紹!
    (剛在facebook做調查,問朋友覺得KFC雞餐、麥當勞包餐同杯麵邊樣冇益啲。哈~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 調查結果如何呢? 我認為係雞餐囉!! 如果你問我的學生, 佢地有可能同你講: 係雞餐, 因為KFC的雞係速成冇頭雞!

      刪除
    2. 是啊,我這邊的結果也是雞餐。

      刪除
  12. 行動最實際!我已經買了一包回家,正盤算放什麼餸。(打算像你這樣豪食:P)

    回覆刪除