2013年10月2日 星期三

外星人露出貓腳

好忙, 今晚本來冇打算出blog,但真係好神奇, 所以索性將FB段文字copy 過來.


原文如下:

完全匪夷所思, 我一直知道佢係外星生物黎左地球, 但冇想過佢會顯現真身. 話說九月初奶醬多有皮膚病(當時好想講粗口, 樓下隻街貓都身光頸靚, 雖則打令抹地係好唔乾淨, 都冇奶由我屋企仲污漕過條街.) , 當時買左個頭罩俾奶醬, 佢整爛左, 於是再買一個, 幾日後唔見左, 我地搵晒全屋櫃底床下底都唔見, 放棄左. 半個月後的今日, 我返到屋企, 忽然見到以下情景. 我當堂嚇左一跳, 以為衰豬又出事, 第一秒我諗: 又要破財同你睇醫生. 第二秒我打俾打令, 問佢發生咩事. 點知, 佢話全日冇見過奶醬, 個頭罩唔係佢幫佢戴的, 佢根本唔知發生咩事. --------咁, 一係屋企多隻淘氣鬼, 一係係奶醬自己戴的, 一係BBQ幫佢戴的. 養貓廿年, 我今日終於見到外星人露兩手啦. yeah!


 
回家見到這情景, 真是少點膽量也不肯.
 
不知這小子是不是有急事跟外太空聯絡呢?
 
我好尊重牠的, 既然牠戴隻鑊係個頭, 我就讓牠戴幾天吧!
 
(初步檢查, 牠皮膚沒問題.)
 

30 則留言:

  1. hahahahaha 好好笑, 一於俾佢自己除, 但佢吃唔吃到野?

    回覆刪除
  2. 一定有景"k棍"....... 係碼頭同你開玩笑??

    回覆刪除
  3. 咁係被個幫佢帶?唔係佢自己呀?

    回覆刪除
  4. 貓星人帶上外星氧氣罩準備回貓星球探親...ahhaha...sor...其實我睇完真係笑左出黎..haa

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 冇做假的, 個頭罩好鬆, 我估係佢意外戴上的, 但這意外實在罕見!

      刪除
  5. 噢, 貓貓呀, 妳點呀?

    回覆刪除
  6. thank you! I laughed very loudly! :)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我係夢遊, 第一件事抱起佢親咀啊.

      刪除
  8. 肯定係碼頭既傑作。。。。 LOL

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 喵喵喵, over over ,,唔知rabbit點叫添.

      刪除
  10. 佢偷食叻得滯, 係BBQ同雞蛋仔夾手夾腳幫佢戴嘅!

    回覆刪除
  11. 我個電腦有問題,覆唔到你既留言黎你度亦留唔到言,而家要係舊blog寫左copy過黎架!

    回覆刪除
  12. 個燈罩係邊度黎架? BBQ 你要唔要開個X檔案

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 你點知我媽媽好喜歡X檔案嫁

      刪除
  13. 老師, 午飯 ing....噴到成抬係....

    回覆刪除