2014年11月2日 星期日

私家菜

 
 
愛一個人,
為她煮她愛吃的東西,
是幸福;
愛一個人,
吃他為自己煮的東西,
也是幸福。
 
 
芒果味仙地,
網上訂回來,
不錯。
 
 
我愛吃蟹,
要用羗蔥炒,
把羗啊蔥啊全都吃進肚。
 
不愛吃大閘蟹,
十年沒有吃過。
 
我愛吃蟹,
碼頭不愛,
我自己一個人吃蟹的時候,
他在廚房煮其他餸。
 


14 則留言:

  1. 我都愛食蟹,但唔食蟹膏,咁大閘蟹又無咩肉食,所以食唔食都無所謂

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前聽新聞話大閘蟹好多細菌,自此就冇再食. 可能唔係怕菌, 根本同你一樣,對蟹膏冇興趣.

      刪除
  2. 我什麼蟹也愛吃,不過,甚少在家煮呢,你隻蟹煮得好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但蟹這東西, 我覺得在家吃方便好多啊. 碼頭最鍾意砌靚D食物.

      刪除
  3. 我也是只愛食蟹,又係唔食蟹膏,唔鍾意食大閘蟹。

    回覆刪除
  4. Bill爸可能不愛我了,因為他從不煮我愛吃而他不愛的。
    羨慕啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你將我的事告訴他,叫他效法碼頭啊.

      刪除
  5. 我愛吃蟹和大閘蟹,但不懂煮。試過在家蒸大閘蟹,覺得很殘忍,但又沒人陪我出去吃,所以近兩年都沒吃過。想試試抄蟹,因可請漁檔劏蟹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹不難煮啊, 必要時, 清蒸一樣好食.

      刪除
  6. 講得好 :) 最好食完就洗埋碗 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 一直係佢洗碗的. 雖然成日洗唔乾淨, 但我都會洗.

      刪除
  7. 哈哈! 我都是蟹后,但唔好大閘蟹。
    碼頭真的好! 你真是幸福!

    回覆刪除