2014年11月12日 星期三

魚有魚味

糊里糊塗買了天價一樣貴的鯧魚,
人家都切了,
沒理不買。
 
兩隻雞的價錢。
 
 
 
 
當然,
這種海魚是養魚絕不能相比的。
 
香港魚檔不常這麼大的鯧魚,
問魚販,
他會說,
海裡已少見,
有也給內地人買走。
 
有時會想,
吃魚,
吃細條的,
會說人家都未長大,
太殘忍了;
吃大條的,
又說都長到這麼大了,
有靈性喇!
 
 
我是,
未能食素,
但有時,
也覺得如果我有機會養豬養牛,
一樣會捨不得吃天下的豬和牛的。
 
近年時興吃BB乳豬,
我是不太接受,
感覺很殘忍。
 
我知是不合理的想法,
但就是有這種想法啊!

17 則留言:

  1. 我都未能食素
    有次同學去完龍華食乳鴿, 之後發誓唔會再食, 同一原因

    回覆刪除
    回覆
    1. 乳鴿我接受, 但bb乳鴿就不能接受了. 小時候還有禾花雀, 我也是不肯吃的.

      刪除
  2. 我記得上次在香港買鯧魚,一條手板大,要五十幾蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些魚, 由我小時候已經不便宜, 當然,不像今日離譜.

      刪除
  3. people need protein to live
    especially who use their brains to earn their livings

    回覆刪除
  4. 我都未能食素,不過乳豬、鵝肝、翅等就戒了唔食

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食鯧魚 :) 不過都唔係成日有得賣...
    我同班生都唔食預乳豬...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意, 荃灣好易賣到, 但貴啊, 不常買.

      刪除
  6. 我都係戒到肉但戒唔到魚, 惟有求其搵個理由遂樣戒, 例如先戒無鱗魚。我妹好細個已食素, 有一日大家講起見到寵物死會喊, 但如果養魚見到佢地死, 可能會sad, 但唔會喊, 我覺得因為魚同人唔會太親密交流,又無表情, 了唔起憐憫之心, 我唸呢個都係我戒唔到魚既原因...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講無鱗魚, 使我想起一次跟朋友一起買餸, 我介紹她買了鮫魚, 誰知回去後她奶奶不喜歡, 說是無鱗魚很毒, 但其實我都好喜歡吃鮫魚, 也常買來吃的.

      刪除
    2. 其實我又唔係突登標籤有鱗無鱗, 咩叫毒真係唔識..haha..只係求其搵個藉口自己戒, 因為我無意中發現自己中意既魚都係無鱗, 尤其鮫魚同鯧魚..hahha...咁定左目標, 一次過真係戒左好多魚款!

      刪除
  7. 你碟魚真係好靚,肉色白雪雪。
    長期食素,煮飯時諗要食乜,比較麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,特別是那些加工的素食品又引不起興趣.

      刪除
  8. 我同我家老闆都唔好魚,怕鯹!
    其實自從養了貓,我都好少食肉, 常與我的如素同事一起午餐食素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕腥, 所以我唔鍾意食魚腩的.

      刪除