2014年11月16日 星期日

防燥

天氣轉冷,
我就開始身痕,
洗澡時要用沐浴油。
 
 
 
 
平日睡前, 洗手後都要塗這牌子的護膚露。

 
十年如一日,
我每朝都飲一杯蜜糖。
 
因為一直喝的牌子現在已經九十幾元一瓶,
所以我有時會買其他牌子的蜜糖,
百幾元一瓶的有,
六十幾元的也有。

 
 
收到蜜糖是好事,
因為一定合我意。


舊生兼同事從鄉下帶來給我的自家釀蜜糖,
收到時實在感激.
無論做老師或是做同事,
我也能令她喜歡,
也是不容易的事。


 
我每天入冬都會流一次鼻血,
聲勢浩大,
流得久也流得多,
衝去洗手間,
也使一地一洗手盤血。
 
昨晚半夜流了一次,
但情況很輕微,
五分鐘就攪定了,
希望這一次就足夠了.


14 則留言:

  1. 我最like baby oil ,平靚正

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係用開BB油的,那天才豪氣地買了枝貴野, 但,好喜歡陣味, 買左都冇後悔.

      刪除
  2. 體質偏酸的癥狀
    如體質偏鹼
    情況便可改善

    回覆刪除
  3. 哇,,流得咁狠!!?? @.@
    保重啊, 老師~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年未出現這情況, 因為幾年都有一次, 所以我都好鎮定. 放心啊.

      刪除
  4. 回覆
    1. 但因為只是一次, 我又沒有太在意.

      刪除
  5. 回覆
    1. 次數多我都會留意的啊, 但又總是一次起兩次止,都可以接受的.

      刪除
  6. 我成年之後都無流過鼻血, 流得咁勁好恐怖!不如飲多d潤糖水!冬天我除左飲蜜糖, 仲會每日飲一支黑糖薑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑糖薑, 我咳時會飲,平日較少,因為怕躁熱啊.

      刪除
  7. 流鼻血, 太燥啦! 要好好滋潤下呀!

    回覆刪除