2014年5月5日 星期一

青出於藍

今天回家,
一開電腦看見書友仔傳了一段文字,
一看, 在問一下,
主角果然是我一位舊生,
一位我相當喜歡的舊生.
 
文字如下:
 
 
2014年五月三日晚上。
在開往九龍方向的106巴士上,有三位剛上車的乘客。其中一位坐在小弟身傍並用普通話跟另外兩人交談!其間坐在小弟身邊的,拿著一個蘋果在吃!故事來了。小弟見狀,立即用普通話勸喻!當佢聽到我同佢講車上面唔可以食野時,佢嘅即時反應係對著我,大口大口的著蘋果,然後跟我講!「你話呢度唔食得,我就食給你看!」然後態度囂張,再跟我說「報警吧!拉我吧!」「x你老母」其同行也加入並繼續以唔鹹唔淡嘅廣東粗口鬧著!
當下我把電話拿出來,它們立發出恥笑聲!當然,我並不是因為如此...小事而勞動我們的警察!因為呢啲事真係報警都冇用!所以我為的是要跟他們拍照!(圖一)到我地同佢影相嘅時候,可能佢地真係好驚佢哋嘅相係網上面出現!由之前嘅囂張跋扈變成凶神惡煞!期間坐我隔離嘅,仲搶我電話添!跟住我又繼續同佢地講,巴士嘅條例係冇一條唔俾係巴士上面影相,不過就有係巴士上面去唔可以食野嘅!跟住佢哋開始郁手郁腳,坐隔離嗰個仲想郁手打我!糾纏期間,有一名嬌滴滴嘅女士過來勸阻,其實佢地三個身型都幾魁梧。同呢位女士身型相比之下,就好似進擊之巨人入面三笠同十五米高巨人嘅分別一樣!不過佢嘅英勇程度都係同三笠一樣。最後亦都係由呢位女士幫我報警。最後警察來到,而呢三個粉皮就以歧視內地人為藉口,所以先會咁。其他車上面嘅花生友!都無人講過任何一句說話,全部落晒車!得番呢個見義勇為嬌滴滴嘅女仕,同埋我呢個滋事分子,佢話怕我被打才報警。哈哈!當然警察係唔可以拉佢,但就幫我哋趕咗佢落車。而巴士司機亦都好好人,送咗我同呢位女仕返到屋企附近嘅巴士站!期後我同呢位女士交談,原來她也是來港工作才兩年的內地人!對於佢嘅出手幫助,我非常感激。而其他冷眼旁觀嘅香港人,我真係唔知講咩好!最後我想講唔理你係內地人定香港人,請大家有啲公德!今日可能係車上食蘋果,聽日就會係車上面屙屎屙尿。最後受嘅就係你同我!你哋嘅沉默,就係對呢啲人最大嘅鼓勵!
 
書友仔表示文字是由陳雲處傳出來的.
 
文中"小弟"就是我的舊生.
 
這小子,
有為師之風.
 
今天真是好日子,
 點點的,
又找到了教書的意義.



(各位, 看後喜歡請在FB找來廣傳, 這小子是陽. 九流)
.
 



12 則留言:

  1. 睇左呢篇提醒左我,趕時間我間中都係巴士食麵包,我以為地鐵先唔可以食野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所有冷氣開放的交通工具都不宜吃東西, 因為味道久久不散, 是很騷擾人的. 我個人在巴士上會比較忍耐, 若感到對方是趕著返工, 而他又不是慢慢吃, 我就算數. 但學生放學在巴士上吃薯條漢堡包, 或者有人在巴士上嘆薯片, 我都會阻止. 但我其實很久沒坐巴士了.

      刪除
  2. 我都唔知巴士內唔可以食野, 其實司機可以叫違規人士落車,而同車的人亦不應冷眼旁觀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 依個細路好勁, 細細個就一個人騎單車在內地旅行, 好似去到拉薩咁遠, 而他當時是不太懂普通話的.

      刪除
  4. 公共交通工具上,系唔可以食野,因為衛生問題,而且現在全冷氣,氣味會使全車的人同你分享,其實唔止大陸人,有些上班一族(觀察下來女仕多),間中也會在公共交通工具上食早餐,不過無人會出聲之麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旳確很多人也不知, 所以我幾乎每年也問學生為甚麼會有這規矩.

      刪除
  5. 有型老師教出型爆既學生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢型d, 佢仲有大好青春可以繼續發光發熱.

      刪除