2014年5月21日 星期三

人生只恨無酒友

忽然給人問我有甚麼願望,
當場啞然,
反應竟然宣稱自己是個無大志的人.
 
 
若有小小願望可達成,
倒是希望有個,
或者有幾個酒友.
 
 
酒友這回事,
不是對方能喝就可以,
喝之外,
要有共同話題,
甚至有交鋒的份量.
如果對方不嫌我學識淺,
我倒是殷切期望與高手碰杯.
 



 
廿年前做其他行業,
認識了幾個豬朋狗友,
都能喝.
 
後來做了這一行,
記得遇到一位前輩,
那時我們常有飯局,
他愛喝啤酒,
同桌十人只有我會陪他,
於是他每次都坐我身邊,
其實我不太愛喝啤酒,
不過前輩要我奉陪,
我一定恭敬從命.
 
(前輩----可怕的字眼,
我現在也成了別人的前輩同事了.)
 
不喝啤酒,
從前又未時興紅酒白酒,
那喝甚麼?
喝VSOP是也.
 
教曉我喝酒的,
是父親大人。
猶記他晚上駕車在路上風馳電掣,
單手持軚盤,
另一手拿著一個扁身酒瓶,
我坐在後坐,
涼風撲面,
心中替父親吶喊,
最後終至昏睡過去,
第二天醒來,
已在家中。
有這種父親,
人生怎可能找到另一個令我拜服的男人?
 
 

19 則留言:

  1. 我飲得又吹得,搵日出黎啤啤去,飲勝!
    你父親好型仔,把女兒也迷倒了!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 終有一日, 我地不醉無歸!
      我父親......., 係我枝筆勁啫!哈哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 當年佢係飛仔, 有幾個老婆, 然後又有好多女朋友. 不過他不是彭順, 女朋友是我媽媽過世後的事, 女朋友也是一個一個很清楚的.

      刪除
  3. erdinger泡沫幼細,酒質順滑,很好喝。近月幫襯一家本地有機樓上舖,除蔬果、蝦籽麵、蜂蜜(雖然妳告訴我本地產的不合格,但因為支持本土,點都買一瓶),並選購了一箱fürstenberg德國啤酒,亦係dunkel口味,水準拍得住erdinger。

    吾亦梅酒迷。上次「一田」減價,去了三趟,每次買七、八支。快喝光了,又要入貨矣。

    近年,日本威士忌方興未艾,喝「響」、「竹鶴」、「余市」,成了時尚事。老師可有跟我一樣趕潮流? (這種潮流,幾時都趕得過) 說著說著,係時候來一杯「余市」15年single malt on rock了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚去一田看酒, 店員表示今天開始大減價, 有八折或更低折扣, 你快去入貨!

      刪除
    2. 噢!謝通知,會去。

      刪除
    3. 日本威士己冇飲過啊, 昨日向舊生呃了枝Ballantine, 所以暫時唔會買住. 我見網上資料話余市都幾貴喎. 又, 今日在一田買了枝梅酒.

      刪除
    4. jap whiskey,不要在門市買,任何一間零售店舖,都貴。

      有天妳如真有興趣,想買一瓶試試,我給你一個聯絡,那是直接從日本帶回來,地鐵站交收,酒價是市面的6-8折。

      當然,如有朋友去日本,對方又不介意的話,也可拜託他帶一瓶回來。

      till then, enjoy your ballantine, it's a good brand. :)

      刪除
  4. 若在今天,令尊的豪邁作風,恐怕要被票控危險駕駛,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 他還有很多過份事情, 若當年不是到了美國, 恐怕我要去監獄探他.

      刪除
  5. 好似以前廣告講, 人生有個真正朋友的確好極

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都有不少朋友, 但就是少了個可以共飲的. 共飲必須要有話題, 否則, 兩個酒鬼, 太失禮了.

      刪除
  6. 我唔識飲酒,不過多狗肉朋友,只識食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食都係好事, 不過人大了, 其實食量明顯下降左啊.

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實我冇咩遺憾, 我都唔覺得自己冇咩特別野要做, 所以冇遺憾.

      刪除
  8. 我唔係好飲得啤酒,超過一杯就好多胃氣,想劏(或真係劏)。早前與同事去飲,可能大家都飲到high high地,我(感到)被人出言冒犯。或者,我唔應該同佢地飲;又或者,我應該習慣下同人飲酒時會講的話題,唔好咁認真。
    btw, 我較鍾意飲cocktail同威士忌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意飲啤酒的原因亦因為佢令我醉得好快, 不合理地快. 不過咁, 啤酒又有一種一氣呵成的感覺, 疲累時飲是很爽的, 所以, 我今天放工回來也啤了一枝啊. 威士忌, 今天在FB人推介一個試酒活動, 2200一位, 話會品嚐十枝絕版威士忌, 真的, 好豪氣.

      刪除