2014年5月19日 星期一

小廚當家之蘿蔔絲薄餅







材料:
蘿蔔  65克
紅蘿蔔  10克
煙肉一片   約20克
芝麻/花生碎適量
粘米粉4湯匙
澄麵   1湯匙
鹽  適量
水   50ML
蛋半隻

做法:
將蘿蔔和紅蘿蔔切成幼絲, 煙肉切碎。
將粘米粉, 澄麵和鹽加入水中攪拌至均勻, 再加入雞蛋拌勻。
將切好的材料加入粉漿中,再加入芝麻。
燒紅平底鑊, 加入適量的油。
用湯匙舀進混合物, 用湯匙低部將混合物推平, 成為薄餅模樣。
每邊煎若分半鐘即成。

(2013年7月開始, 我定期為無線電視翡翠台放學ICU的小廚當家擔任嘉賓主持, 這工作雖然待遇微薄, 但也算滿有樂趣, 讓我在教書以外經歷截然不同的生活, 值得記錄下來. 所錄食譜, 都是網上一大抄之類, 加上節目只有幾分鐘, 一切從簡, 因此看來有點兒戲, 望勿見笑。)

12 則留言:

  1. 這個食譜簡單啱我, 唔駛好似蘿蔔糕要蒸咁耐, 好快有得食
    有一次見你在放學ICU教煎韓式年糕, 幾好玩! 教小朋友方法要簡易和有趣味, 老師您做到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 你竟然有睇, 仲記得我整過咩, 真係好多謝你留意啊! 我想覺得自己教的東西有點豆泥.

      刪除
  2. Oooo...唔怪得你之前同譚玉英姐姐影相啦!我返工就無機會睇啦,可以上電視,係一個有趣既經驗呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以上網睇返的, 不過我唔鼓勵你咁做, 因為......, 太難為情了. 我很珍惜這經歷哩.

      刪除
  3. 簡單食譜啱我,會記低有機會做

    回覆刪除
  4. 簡單食譜好呀,快靚正,有時見人整慢煑,現實生活無咩可能

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛煮食, 但都是煮快手菜, 有時間寧願瞓覺囉.

      刪除
  5. 回覆
    1. 所以現在也會留意一些簡單食譜, 或者自己也會借題發揮的.

      刪除