2014年5月24日 星期六

哥斯拉

雖然朋友給了提示,
我還是買票進場看哥斯拉。
 
 
連續看了美國隊長,
變種特攻,
感覺真是一集不如一集。
 
美國隊長,
看第一集時已不太喜歡,
那個年代,
煞有介事的實驗室,
竟然將一個瘦弱男生變成美國隊長,
比中了幅射變成神奇四俠更不可信.
而且隊長只有一個盾牌,
又沒有甚麼高科技,
沒睇頭可言。
 
 
 
變種特攻,
這一集簡直看得我想睡覺,
主要大部份時間畫面很黑,
變種人的動作來來去去那幾招,
開蟲洞的就開了幾十次蟲洞,
然後,
變冰變火的,
加上暴風女神,
全部站著就可施展異能。
佔戲甚多的Mystique,
是全片身手最敏捷的,
可是我認為她的身型很胖,
比第一集那模特兒演員差得遠了.
(還有, 這角色明明在上一集已經回復人身了!
只能說, 這不是續集, 是另行創作.)
當然, 我最不能接受出現了那批打不死的異能人剋星(忘了名字啦!)
 
 
哥斯拉,
我想知有甚麼怪物是吃幅射的?
懷孕雌獸使我想起異形。
這大製作究竟大在哪兒呢?
我記得天煞(好像是!)也有拍全球各國商討如何應付外敵,
但這哥斯拉,
最後竟然由美國大兵獨力承擔。
看的時候,
老實說,
我覺得是連續看了幾集彩虹戰隊。
 
說起彩虹戰隊這類星期六日在無線(當然是無線, 廢話!)播放的日本片集,
我覺得很好看,
特別是那些每集造型不同的怪獸,
吸引力比那幾個乳臭未乾的隊員更大。
 
 
 
雖然批評了這麼多,
但遇到這類片,
我總是鬼迷般買票進場,
我跟自己講:
要在大銀幕看哥斯拉才震撼啊,
出碟後租回家看,
就更加不好看了.
 
 
這哥斯拉雖然不好看,
我倒很喜歡它的配樂.
 
 
朋友說貓兒捉蒼蠅比哥斯拉更好看,
當然,
哥斯拉這麼鈍!
 
不過牠跟貓兒,
都是人類的朋友。
 
孤獨的哥斯拉,
為甚麼要阻人繁殖呢?
電影中講的物種平衡,
我實在不太明白。
牠自己不追女仔,
就阻止人家追女仔。
 
 
 
 
 
 
 
 
 


8 則留言:

  1. 我都覺得係,jennifer lawrance體型絕對唔夠靚,樣子亦不冷艷,因為當時得令,所以演到raven呢個角色,人怕出名豬怕肥,又一例證。我每集"x-men"都會乖乖進場,而"days of the future past"又真係唔係最好嘅一部;每次睇到呢啲回到過去,改變現在嘅情節就頭赤。重有,halle berry真的老了,下一集唔好再做風暴小姐啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好懷念第一, 二集, 仲買埋DVD返屋企睇. 我寫時忘了, 我見到荷爾小姐出場時都嚇了一跳, 她已經變了一個嬸嬸啊. 嗚嗚嗚, 想當年, 他們幾個已經勁有型, 不需那麼多異能人撐場.

      刪除
  2. 宅男點會抵得人地溝到女?
    仲要兩情相悅咁痴情.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都記得兩隻野初相遇時, 有個鏡頭我仲以為佢地咀咀啊.

      刪除
  3. 我記得之前個套哥斯拉一D都唔好睇, 呢套都無興趣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 之前果套都唔好睇的, 但對這些童年回憶, 我總是無法 say no.

      刪除
  4. 我都有睇哥斯拉, 我地仲話其實佢食輻射係益蟲..hahaha
    反而我又覺得幾好睇wor, 不過特技片我點都中意睇, 除左膠遊記...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 益蟲....., 哈哈哈. 其實我都唔覺得太難頂. 不過有一幕, 係我無法接受的, 就是唔知邊個無端端係後面撲埋另一個度, 仲要偷襲成功, 佢地咁笨重, 行得又慢, 冇理由可以無聲無色咁偷襲成功囉, 你估係貓咩.

      刪除