2014年5月28日 星期三

大孖豆豉雞

大孖豉油很出名,
但我沒有用過,
平日粗用萬字醬油,
另有一枝九龍醬園的金牌生抽蒸魚用,
加上據聞大孖豉油很貴,
所以一直沒有想過買。
 
 
金飯碗在荃灣街市開了小店,
我見有大孖豆豉出售,
價錢才十元八塊,
於是買了一包。

沒想過它這麼香,
碼頭說可能大孖豉油質素好,
所以做出來的豆豉也特別香.
 
 
 
這個爆雞, 完全不用加水,
也不會黏鑊.
 
我用的只是美亞一款連鑊蓋只需四百多元的不鏽鋼鑊,
只要熱力夠,
東西不會黏鑊,
根本不需要用甚麼生鐵鑊LC鑊熱煮一樣炒出夠鑊氣的好東西。
 
雞用鹽, 粟粉, 豉油各少量調味,
燒熱油落雞中火煎至焦香,
差不多八成熟才下豆豉,
再下預先略炒過的紅椒和青椒,
再加鹽和少許醬油調味,
全程不超過十五分鐘,
 
胡亂落水去燜雞,
後果可能是使雞肉變"鞋",
現在乾炒,
連獻也不用埋,
雖然沒有汁,
但勝在夠香。
 
再炒個少油少鹽的白菜就可以開飯。

 


13 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 我未煮過此味,有機會試下!多謝教路!

    回覆刪除
  3. 根本不需要用甚麼生鐵鑊LC鑊熱煮一樣炒出夠鑊氣的好東西>>完全同意

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽個代一個爛鬼鑊都養大我地一代人.

      刪除
  4. 英國爐火唔夠大,用不鏽鋼鑊真係好麻煩,黏到呢。

    回覆刪除
  5. 豉椒雞球, 呢味餸係我每次帶飯返工都會引來無數艷羨目光 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 連粒豆都食唔完都識留低製成其他食材, 中國人智慧啊!

      刪除
  6. 以前在大陸食過一味薑迫雞,也是這樣不落水乾炒雞,祇不過豆豉變成薑,而且是多薑,也很香很好味,大孖豆豉,記住先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港依家D雞去到16-24元一斤, 都幾貴, 不過切薄一點爆香一點, 我和碼頭都會食返, 依個唔難做, 等我搵日買隻雞試做. 做完再放上上黎.

      刪除