2013年9月7日 星期六

重口味

       碼頭問我為何沒有表示要去看"重口味", 可能因為之前我主動提出去看"3D玉蒲圃"和"低俗喜劇". 他這樣問, 就是他想看啊? 兩個人互相尊重, 他既然經常捱著眼瞓看些他不是太有興趣的電影, 我就一定要回禮啊!

        是的, 這是一套三級片, 告訴人我去看這電影, 可能有朋友覺得不能接受, 其實我倒沒有所謂. 我這麼大一個人了, 沒可能因為看三級片而想入非非, 這是我的家庭生活, 我的碼頭不是大學教授, 不是滿肚墨水的文人, 如果我欣賞他放工肯洗碗(可惜洗唔乾淨, 真火滾!)和對廁紙洗地水價格瞭如指掌的家庭FEEL, 那就也要接受他是很男人的男人, 對色情電影有他的情意結.

         題外話: 記得有一次, 碼頭跟我講, 他中學時路經一家戲院, 看見大大的廣告牌上那個穿著黑色內衣的女星罩在他頭上時, 感覺是十分震憾的. 少男心事, 我們人人也年輕過啊!

        可惜, 這套"重口味", 故事莫名其妙, 生硬地安排了幾個肉體橫陳的鏡頭和滿場飛的粗口, 直看得我和碼頭大打呵欠, 我是慣了看慢節奏無厘頭好像好有深度的藝術片的, 這一次, 也覺得有點浪費時間. 倒是聽聽戲院中一班麻甩佬在後面"媽媽聲", 那種集體受騙的荒謬反而是一種風景.

        但, 為甚麼還要寫呢? 是因為在電影終結前, 畫面出現了久違的張立基, 我從來不是他的歌迷, 記憶庫中也只有他一兩首歌. 重現螢幕的張立基, 已經老去, 但就是因為老去, 他就能代表我在八十年代, 九十年代的青春歲月.

         長話短說, 人大了, 就自自然然懷念舊日子舊時光, 重遇舊時人物就有故人相逢的悲喜填胸. 說來有點腼腆, 張立基一出瑒, 我就淚如泉湧, 不能自已.

          蘋果日報娛樂版今天有張立基的訪問, 他的銀色旅途其實沒有怎樣風光過, 反而滿是坎坷, 讀完文章, 心中默唸一句: 張立基, 加油啊!


           後話: 那天在電影院出來, 跟碼頭講, 社會真是變了, 還記得當年李錦聯替雜誌拍了一個香艷封面, 立即被無線封殺, 但在這套"重口味"中, 竟然看見無線的當紅男藝員梁XX(忘了名字啊!我都不看電視劇的.).

 
 
常知道我們終將成為歷史, 只是在此之先, 有更多人更多事會比我們先走一步, 那反而是更難受的事.
 
是日知道朋友母親仙遊, 雖未謀一面, 亦心中戚然.

23 則留言:

  1. 人老了雖然懷念舊日子舊時, 但亦應勇於接受改變

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果不是新不如舊, 又怎會這麼多人鍾情懷舊呢?

      刪除
  2. 說起張立基,我只記得他有一首PASSION。想不到會請到他出來!真是像老朋友相聚。
    (近期在戲院看了三套戲,都被《超級經理人》的trailer轟炸。那首主題曲,好難頂!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 這部經理人, 我是一定不會看的, 杜文澤, 其實都沒有拍過甚麼好電影, 包括那套低俗喜劇. 香港電影, 現在就是有一些專走地痞路線, 卻又沒有低下階層的血肉靈魂.

      刪除
  3. 張立基都有份?咁奇怪..
    我都係睇電影無話對自己有咩限制,想睇就睇, 我唯一一定唔睇既係動物戲, 我受不了D人利用動物做到懶可憐/可愛, 睇既人又會因為睇左戲一時衝動去買動物,跟住又遺棄, 我覺得呢類戲要禁!(突然做左憤青..haha)

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,我連動物片都冇特別抗拒的, 但當然不會看那些擺明車馬虐待小動物的電影, 例如子貓物語.

      刪除
  4. 我非常喜歡張立基嘅「你好嗎」,係一首仔能夠描述我嘅心情嘅一首哥。

    我本身都鍾意睇三/四級片,一啲都唔難為。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四仔我睇過幾次, 唔鍾意啊, 真係冇咩美感. 三級片都分好多種, 暴力色情已經唔同, 同屬色情, 都有高手低手之分, 重口味真係好低低低品味. 等我去youtube搵返隻你好嗎聽下先.

      刪除
  5. electric girl
    未有郭富城之前
    張立基好得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 我從來唔覺郭富城係得, 只係佢年輕時真係好親民, 好似鄰家大男孩, 儲落一群粉絲追隨至今.

      刪除
  6. 今日蘋果有佢篇訪問, 真係時日如飛, 不過我比較佢首《你好嗎》

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是看了蘋果的訪問, 決定寫下這篇網誌的.

      刪除
  7. 我本來好想睇下點"重口味"﹗但係朋友不睇所以放棄,有機會租來睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 可以連果幾蚊租碟費都慳返的.

      刪除
  8. 咁啱之前睇激戰,片頭的預告是重口味和經理人宣傳片,唔好意思想講,真係睇宣傳片都覺得浪費時間浪費金錢;點解浪費咁多錢拍埋D咁無聊堆砌既電影呢?做導演果D,不思進取,佢想點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 我都好懷疑個市場針對咩人, 難道香港有批觀眾低能得咁交關. 果然套戲已匆匆落畫.我果日睇早場, 開上信用卡有買一送一, 平均每張飛22.5,都冇咁肉痛, 但損失左時間啊.

      刪除
  9. 依家的電視劇已經超越了我那年代的人的尺度。又因為電視尺度受規管,做得又5湯唔水,好格硬堆砌出來似的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人, 碼頭在看近期大熱的衝上風霄,我忽然聽到馬明同個女演員講: 一齊沖涼吖. 果一刻, 我大叫: 好核突啊. ------唔係鹹濕,係核突!!!!!

      刪除
  10. 其實張立基80年代才初出道,但怎麼提到他來恍如隔世,我也有想哭的感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 歲月不留人, 特別是銀色旅旅,就更加一浪推一浪了.

      刪除
  11. 吓!原來宜家重有人會覺得睇三級片係不能接受架? 還是你朋友覺得老師就唔應該睇三級片呢?
    張立基唱歌唔錯(最記得佢的《再見女郞》),又識跳舞.呢d八十年代既三,四線歌手宜家真係贏當今d所謂歌星幾條街.

    回覆刪除
    回覆
    1. 三級片都分幾種, 如果好似重口味這種只是堆砌色情的,滿足一眾色狼的. 就真的過份了一點, 給人沒品味的感覺. 我做老師的, 竟然還好看, 大概有點奇怪. 現在的那些歌手,現場歌喉簡直令人髮指!!

      刪除
  12. 人在青春時,沒有感覺,即是,沒有那種"啊!我正在很青春啊,真幸福呢!"的自我意識。至少,我沒有。

    人大了,回望青春,憶記那些青澀的日子,便覺萬分美好;也許這就是所謂的「美學的距離」吧。

    老土地說:「每個成年人心裡都有一個張立基。」

    回覆刪除