2013年9月25日 星期三

說話的藝術

        有人多言多敗, 竟然說難得他會讚我煮的兩碟餸都好味.

         結果當然給我數落了幾句!

 
      銀絲菜煮粉絲, 沒時間浸蝦米, 用了櫻花蝦和少許濃湯寶和麻油.

 
    因為一時大意而把栗子都炆糊了的栗子炆雞, 竟然得到激讚, 真是的, 給他氣死了.
 
 
    栗子這東西不易處理, 完整時,又會不夠鬆和香, 夠鬆和香時, 往往又是碎了一碟的樣子. 今天這個賣相是不好, 但因為栗子都變了栗子糊, 把雞件緊緊裹著, 反而煮出了前所未見的效果,  連我都忍不住跟這住先生一起搶著吃.
 
     難得會讚我煮的兩碟餸都好味? 這是甚麼意思啊? 想宣戰嗎?
        

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 若問我, 我覺得自己煮得天天也好味!!!

      刪除
  2. 你個碼頭果然真係唔識得講嘢, 真係講多錯多.

    你同佢講..... 咁難得, 咁就唔好成日發生喇...... 求其煮啲是但hea嘢俾佢算喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想, 有些人真是沒甚麼口才, 或者不識時務的. 聽碼頭講公司的事, 頭頭是道, 不明他回家為何那麼蠢. 昨晚千辛萬苦趕去電髮, 回家已是十二時多, 他劈頭第一句就是: 咦!電完咪係同平時差唔多. 其實講完這話的下一秒, 他已知講錯話. 有時我是覺得他在扮蠢, 或者是有意激嬲我的.

      刪除
  3. 你叫佢煮返比你食, 睇下你會唔會"難得"讚佢..haha
    我次次煮親栗子, 除左留幾粒完整外,其他都會煲到溶晒, 餸飯一流!大家食法唔同^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 栗子爛了, 是好味, 但就失去吃栗子的口感.
      碼頭如果用心煮, 是可以煮出我想要的效果的. 可惜很難得他大師傅會有心機煮俾我食.

      刪除
  4. 我覺得煮栗子最難就係之前要剝衣
    可能妳個碼頭覺得老夫老妻,大家咁熟唔駛講什麼客吐說話啦:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我那天就剥衣那個過程出錯, 所以栗子煮煮已經散散地. 我日間工作已經好受氣, 回到家裡, 受不了血淋淋的說話啊.

      刪除
  5. 哈哈哈...我倒覺得是讚美呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏, 可能我唔夠正面, 我覺得佢意思係話我平時實有一碟唔好食囉.

      刪除
  6. 我覺得栗子炆糊了更入味^^

    回覆刪除
  7. 睇見你碟菜,打風前一日去街市搶了一棵,結果吃了兩餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這些是銀絲菜, 一斤有十幾廿棵的啊.

      刪除
  8. 我覺得碼頭讚你, 並不是宣戰 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都仲係覺得佢彈我平時實有一碟唔好食喎.

      刪除
  9. 女人不易應付,碼頭先生以後慎言.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 這個人, 是從來沒有學懂教訓的.

      刪除
  10. 栗子雞有點焦味更好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 我一般會先將雞塊煎到有點微焦, 這樣才夠香的.

      刪除
  11. 回覆
    1. 我對佢咁好, 佢係應份應酬我的啊.

      刪除
  12. 因碼頭祇求味道,不求賣相。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 也不是啊, 他總會找些東西出來批評的.

      刪除