2013年9月2日 星期一

是時候了

        上次看金庸的武俠小說是小學六年級的事. 老師在上面講書, 我就在下面看了幾套小說. 現在做了老師, 就知道那時的老師若不是很懶很過份, 沒有留意學生在做甚麼; 就是愛才心切, 容許我做其他事.

        既是小學已看, 可看而知只留意劇情.

        因為教反清復明, 所以想起它.

        是時候讀一次.

        猶疑了一會, 終於買了袋裝的.  回來翻開, 幸好字體不太小, 看得不太辛苦.





 

6 則留言:

  1. 哈,呢篇我係第一個,我最中意睇倪匡,老豆有成套,我全部睇左兩次,超愛佢,極聰明的老者!

    回覆刪除
    回覆
    1. 倪匡我中學時都睇清光他的衛斯理和他用魏力這名字寫的小說!!

      刪除
  2. 我就淨係鍾意衛斯理, 原振俠我都麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係衛斯理比較受歡迎. 我記得佢仲寫過一套, 個英雄叫鐵拐俠盜, 故事中佢有架好有型, 好多功能的跑車. 這些, 可能都是受到占士邦影響.

      刪除
  3. 我都好鍾意睇衛斯理及武俠小說. 移民時朋友送了一整套金庸小說,但因搬了幾次家而失掉。 現在久不久都會去圖書館處借來看.

    回覆刪除
    回覆
    1. 衛斯理好難拍, 但金庸的小說真係不知俾大陸同台灣同香港翻拍過幾多次, 可見故事真係寫得好好.

      刪除