2013年9月1日 星期日

重新開張

一直使用的雅虎網誌要關閉,
有人驚訝, 有人傷心, 更有人憤怒.
 
一直以來,
只因它是免費的,
所以遇到任何故障,
甚至現在關門大吉,
我都處之泰然. 
 
 
至於舊網址,
我不反對別人搬家,
但我自己的,
我會讓它隨風四散.
 
我寫過的, 已在心裡;
我重視的是有寫的機會, 不是重溫.
 
 
真好,
暑假結束,
這兒又有個新開始.
 
萬物生生不息.
 
有緣的話,
還是會遇見舊網友的.
 

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 慢慢就慣. 我依家都冇時間研究個版面點放版頭. 同理唔慣留言要入驗証碼.

      刪除
    2. 可以set到唔使入驗証碼
      我的網誌-->設定 › 文章和留言-->顯示字詞驗證

      刪除
  2. http://1128castle.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 找到你了, 不要嗌救命, 慢慢黎. 似乎依度會搵返唔少網友, 另外亦有不少人去左新浪.

      刪除
  3. 新的開始,但現在唔多識用,
    唔知點先可令大家唔使驗證呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解個驗証碼第一次係要我輸入"相中文字", 明明冇錯, 但係都話錯, 第二次先係偷入驗証碼. 用平版電腦的話, 好唔方便.

      刪除
  4. 一個連一個,好快搵到你喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天網恢恢,疏而不漏啊!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 「天網恢恢,疏而不漏」原來可以咁用,我學到野,呵呵!~~

      刪除
  5. 學老師說,有緣一定會再見的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 請問你是雅處的哪一位網友啊!名字好陌生啊!

      刪除
  6. Hello BBQ,

    我copy妳給我的地址就連上了,謝謝! 不過奇怪的是見你的回覆是在週二,但我今天才在收件箱出現呢??

    你的文字又怎會催眠呢,是我的精神支持才真!

    Waii

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣就連上了, 真好. 我的唸碎碎對人有益, 也是我的功德啊!

      刪除
  7. 隻LUNG隻就搵到你, 哈哈, BBQ升呢做咗professor,
    "舊網誌會讓它隨風四散"~~好瀟洒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開網誌時覺得好有型, 所以俾隻衰仔升呢啊!
      我地又相聚啦,真好!

      刪除
  8. 回覆
    1. 好, 好似鐵達尼沉左, 大家各自跳水, 我地終於岸上見!

      刪除
  9. Nice to see you again ! I like the new nickname of professor BBQ! I also have blogger and Wordpress accounts (moved everything to Wordpress cos it can be self hosted so dont have to worry about moving home again)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係因為改名時唔知寫咩, 忽然靈感到啫. 你用了不同平台, 我地天各一方, 要保持聯絡啊.

      刪除
  10. 回覆
    1. 我記得, 你家小狗在你筆下也是很愛吃的, 不過, 恐怕只有我家BBQ三份一貪食吧.

      刪除
  11. 我是kk,我的blog搬來搬去都攪唔掂,現在1%都無!!!

    回覆刪除
  12. 我是kk,我的blog搬來搬去都攪唔掂,現在1%都無!!!

    回覆刪除