2014年9月9日 星期二

過中秋

星期日那天,
豬肉檔檔販叫我買排骨煲湯做節,
我跟她講: 天天都好餸,
天天都是做節天。
 
 
 
加上前一天在家裡發生已發生過N次的俾人掃晒d餸的事件,
嬲嬲地決定中秋節簡單一點。
 
 
當然, 兩個人,
每樣少少,
已經好多,
最後都是飽到嘔。
 
很久沒在家吃過牛扒,
買了一塊, 八十五元, 另外兩條鮮肉腸, 6.6元,
簡單煎一煎, 肉質好,只加香草鹽和黑椒已很好味.
 
沒煎格仔扒, 那有坑紋的LC單柄鑊已很久沒用,
遲早給我當爛鐵賣掉。(應值十元的)
 
 
想吃沙律菜,
但很大包,一直猶疑,
在一田見到室內水耕沙律菜,
12元一包,
剛剛好。
碼頭讚好吃,
因為都是生菜類,
不會有那種他最怕的紫椰菜和我最怕的苜蓿菜苗。

 
一直不喜歡爭鮮, 覺得不太衛生,
壽司還是在一田買, 也不是貴很多。

 
 
這麵包蟹我一人獨享,
想不到七十多的貨色水準這麼好,
單吃蟹羔我已經飽了八成,
好滿足啊!
 

 
暑假在網上訂的啤酒,
只喝了幾枝。
 
 
 
朋友介紹的大同餅家五仁月,一個要九十多元,
貴,但的確好食,質地煙韌。

 
生果是有很多,但只能吃兩種。

 
好甜的日本青印提子,
也是在一田買的,
價錢比果欄便宜。


 
戰狼三百,
當然留三粒月餅給自己過中秋。
 
 
就是這樣,
最後比煮飯食還要飽。


16 則留言:

  1. 俾人掃晒d餸的事件...是否係食晒?

    回覆刪除
  2. 個LC鑊, 唔要可以俾我架, 呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,日久失修,我懷疑佢已經生埋鏽.

      刪除
  3. 大同+八仙的五仁都好食

    回覆刪除
  4. 如果我係你,嬲都無謂,我會將每樣餸分開兩碟裝,或者改成碟頭飯形式上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我嬲完之後幾日會好一點, 但好快又故態復萌. 雖然佢係我打令, 但我都要講一聲, 其實佢係飯枱都好冇家教.

      刪除
  5. 有時真系好矛盾,做節一家人見見面,聚一聚,原意是好的,但有聚必有食,這兩天,男家做節、女家做節,自己做節,吃過不亦樂乎,如果有做節事後丸就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 事後丸....., 哈哈, 只怕有左之後,更多不負責任的人!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係啊, 雖然咁大個人,但都係好喜歡見到一枱美食!

      刪除