2014年9月20日 星期六

移動迷宮

這類青少年主演的電影是票房保証,
年輕人個個面貌賞心悅目,
加上包裝成科幻驚慄片,
我實在無法抗拒。
 
 
 
可惜開場不足廿分鐘已感到沒有驚喜,
而且因為詸團重重,
要到第三集才掲曉,
就更加看得一頭霧水。
 
我只是不斷想起明珠台播過的劇集LOST,
同樣也是一群人無端被困在一個地方,
原因是要接受不明實驗。
那劇集,
我看了幾輯終於放棄。
在FB上講,
原來我的忍耐力很高,
有人看了幾集就放棄。
我想, 這可能因為我讀書習慣啃文學鉅著,
現在少看文學類作品,
但那能耐,
仍能應付文藝片, 悶片。
 
而且, 這電影, 我只是不明它的情節,
單以故事的章節而言,
危機重重,
也是好看的。
 
昨晚在電影院裡,
最驚喜是看見這位演員,
只是很記得他的樣子,
但又記不起在甚麼電影見過他。
據維基百科資料,
他曾演過DOCTOR WHO,
但那是單元劇,
除了男女主角, 沒甚麼固定演員,
我沒道理記起他。
 
只覺他長大了許多。
 

 
香港現在好像沒甚麼出色的童星,
倒是外國電影中,
不少青少年演員,
都是由童星一直演至現在的。
 
早幾天在FB見到鬼眼的小演員,
現在竟然長成大胖子,
真是覺得好可惜好可惜。
 
我最近才買來鬼眼的DVD,
那電影, 當年在戲院看,
片末,
全院驚呼,
印象殊深。
 
 
 
雖然一頭霧水,
但相信我仍會買票看第二,第三集,
幾十元買到的娛樂,
塵世中尚有一個光影世界,
那已是不幸中的大幸了。


5 則留言:

  1. 如果我有仔女, 我唔會俾佢地做童星, 太早對鎂光燈, 快樂童年會很快消失

    回覆刪除
    回覆
    1. 一講童星, 就想起童工, 馮寶寶是童星, 但聽她成長後所講, 實在也是童工. 蕭芳芳也是啊, 在片場讀書.....

      刪除
  2. LOST係我認為最好睇嘅電視劇,不過一集一小段都唔可以錯過,亦要用腦或者記性好。劇集播完後我買咗本Lost Encyclopedia,入面有劇集嘅細節同clues,好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的意見跟我的朋友完全不同! 我如果有本指南在手, 可能好一點, 或者上網一口氣看幾輯可能好一點, 因為是在電視看的, 有時錯過了一兩集, 接下來便完全跟不上. 最好看的電視劇集, 我還是喜歡仁心仁術和白宮群英, 看仁心仁術, 第一次因為角色死而哭得肝腸寸斷. GEORGE CLOONEY也是在這兒出身的.

      刪除
    2. 我暫時覺得最好睇嘅美國電視劇,係1990年代嘅Twin Peaks(經典,依家睇翻都唔落後),同埋Lost(不過第三季突然走出另一班人壞咗件事,亦令一部份人停咗唔睇),Fringe都ok(除咗最後一季)。

      可能我鍾意睇懸疑/要用腦/要追...嘅劇。West Wing同ER都好,不過唔駛追所以睇少幾集都ok,留低嘅印象亦無咁強。

      刪除