2014年9月21日 星期日

開鑊

這鑊訂了之後等了差不多兩個月才有貨,
回來後我忙著做月餅沒時間理它,
忽然才記起自己買了這東西!!
 
 



 
為甚麼要買這鑊呢?
 
理由如下:
 
1. 身痕
(証據:沒有它的日子, 煮食照樣很方便)
 
2. 家裡洗碗槽不大,
洗鑊很麻煩,
如果不是炒很多東西,
想有一隻較小的,
洗起來方便一點。
 
3. 不貴
(6XX元, 用的易潔鑊3XX, 而且我一年左右便換隻新的.)
 
 
買回來後,
發現也是不能用洗潔精洗的,
要用熱水洗,
否則要重新開鑊。
這是另一個麻煩,
因為那代表要由我來洗才安全。
 
因為LC, STAUB等接連出事,
我已經不打算再買這兩種煲了。
 
(家裡還有兩個,一個用了幾年,另一個全新的, 那是STAUB慷慨, 我拿個爛煲過去, 他們給我換個全新的.)
 
究竟有沒有又薄又輕又沒塗層又可用洗潔精啊砂粉去洗的鑊呢?
 
有也沒用了, 家裡已沒有位,  兩個人不用買十個人用的廚具啊!
 


16 則留言:

  1. 我好求其,用平價易潔鑊,壞左換個新的就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我定期更換易潔鑊,有些朋友完全不肯用易潔鑊的, 認為不健康

      刪除
  2. 回覆
    1. 用了好幾天, 都是用熱水洗, 都好方便.

      刪除
  3. 煮完飯,煲鑊水,然後擦兩擦,倒左水就已經OK。我的朋友用左幾年了,都係咁洗。所以我先買呢個鑊呢。

    回覆刪除
  4. 看不清楚真身啊!有點似兒時街邊炸魚蛋那種鑊,中間放油,炸好放則邊 king 油

    回覆刪除
    回覆
    1. 是隻單柄煎鍋, 但較深, 可以作小炒用. 我用了幾天, 都好好用.

      刪除
  5. 我都好想知 :) 買得貴, 又唔可以粗用, 花咗又肉都赤埋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻我都算粗用,只係比較重,洗起來唔方便.

      刪除
  6. 6XX 幾又唔係好貴BOR!!! 好用就抵番~
    STAUB 咩事?? 講黎知吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用啊. D煲, 瓜係我屋企位鐵鑄煲手上. 順便講聲,我已下令, 碼頭唔准洗依隻鑊,係我先可以洗佢.

      刪除