2014年9月11日 星期四

雙重性格

下個年初一就三歲了,
這小子還是愛四處匿藏,
有時我放工回家,
兩,三個小時才記起沒見過牠!!
 
 
平日見到我們,
立即矮下身來躲進梳化後。
當然, 牠愈是害怕,
我們愈愛戲弄牠!
 
 
 
 
 
(放不上這兒,請自行連線收看)


牠現在愛跟兩個大哥進房睡懶覺。







 
請留意照片中的老虎仔,
基本上不用摸牠,
只需眼神接觸,
牠就非常興奮,
自己在床上扭來扭去,
手指自行張開合上, 張開合上的。
(我的眼神,一定很有力量!)
 
奶醬多因為經常自己打開貓糧箱進食,
已變成三重貓中最重的一隻。
 
放假的日子,
牠們最高興,
因為雞蛋仔日指令我開門讓牠們進房。
 
至於BBQ, 牠總是與我如影隨形,
我放假在家的日子,
牠就最辛勞了。

14 則留言:

  1. 安信兄弟肚皮各有一達冇晒毛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啊, 係薄薄有一層毛的啊. 我有一次以為奶醬多有皮膚病,但見到兩兄弟一樣,就知係正常的.

      刪除
  2. 我都覺得我放假的日子,貓地無覺好 目訓

    回覆刪除
    回覆
    1. 不啊,我放假,牠們可以入房瞓,不知多開心. 因為平時我放工回家,他們第一件事就是叫我開門讓牠們入房. 特別是雞蛋仔, 可以埋在房十幾個小時不出來的.

      刪除
  3. 老虎仔扭來扭去好可愛,佢肚仔無咗肥,係咪佢自己舔走的﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 不啊, 牠們兩兄弟都肚位有一個神秘三角地帶,只有薄薄一層毛的.

      刪除
  4. 安信兄弟個腩又肥又冇毛, 條事業線好熄匙

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 之前三隻貓, 還有雞蛋仔都沒有這條線的, 真係好勁啊.

      刪除
  5. 我家dingding個肚又係無毛又肥到有一摺..hahha
    所以話呢, 貓奴永遠都無床訓無梳化座..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊, 原來都有貓是這樣的, 我的貓朋友都說自己的貓沒有這情況. 有機會的話, 影張相啊.

      刪除
  6. 個肚真係冇左一大撻毛喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不啊, 是有毛的, 只是特別薄的一層, 但那些毛也不短.

      刪除