2014年9月7日 星期日

戰狼300

已經覺得一身一屋,
甚至BBQ, 雞蛋仔, 安信兄弟都是奶皇味,
是時侯收手了。
 
 
買到30克的迷你模,
焗了一批一口酥奶皇月。
 
 
 
又買到一個63克的貓手印模,
試了六個, 明年才再大量生產。



 一口酥包成曲奇模樣,
明天送人。
 

 
碼頭家姐送他一盒半島奶皇月,
真是相當"把鬼",
油淋淋, 軟趴趴的,
完全不好吃。
 
我送出自己的月餅時附送一個半島月餅,
叫人家比較一下,
當然,
我肯定自己酥皮奶皇月更好味。
 
 
戰狼300,
今年竟然焗出超過三百個月餅,
真是很厲害!
 
更厲害的,
是送出之後,
還有人要等明年才有得吃。
 
多謝舊同學賞識,
柯打一盒八個帶到台灣給她的老友,
我本人沒得去,
但我的月餅可以去台灣,
也算是安慰吧!
 


10 則留言:

  1. 我初時仲以為係個套戲添
    半島月餅, 唔只你一個覺得把鬼, FB好多人都彈呢

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂!!!好中意貓掌模!三百個真係好癲呀!

    回覆刪除
  3. 我100% 認同! 自家整既月餅一定好食過半島!! 佢既月餅真係好好好"把鬼" !!!
    300!! 真係不得了~ 出年400!! 哈)))))))))))))

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂!
    老師好犀利!

    回覆刪除
  5. 我好相信自家製一定好食過半島 :)
    老師, 中秋節快樂 :)

    回覆刪除
  6. 手印可愛,祝中秋快樂,人貓健康!

    回覆刪除
  7. 我好多年無食過月餅喇,傳統、奶皇、冰皮......可能因為我唔太食甜,所以無乜興趣。

    回覆刪除