2014年1月20日 星期一

程班長台灣美食

與舊生吃晚餐,
發現這店就在同一座工廠大廈.
 
 
程班長台灣美食
 
 
牛肉牛筋麵,
牛肉切法成方磚形,
與平日港式麵店不同.
 
牛肉湯底相當鮮甜,
但如果追求濃味,
恐怕會失望了.
 
那些麵,
有點像刀削麵.
其實沒問題,
只要是麵,
我都興趣不大的.

 
還叫了滷筍絲
 
 
綜合滷味百頁豆腐, 黑輪和豬耳,
最後豬耳沽清, 換成了海帶,
我首先把海帶吃光,
因為我不愛吃海帶.

 
這是一間飯堂式食店,
免收加一,
門口標明只招待該大廈的商戶,
當然是胡說八道,
可能是為了避開某些法律要求吧.

 
走的時候發現這店,
唔,
一定要約朋友來啊!

 
 
 
 


10 則留言:

  1. 係咪即係銅鑼灣廣場個間?

    回覆刪除
  2. 程班長有一包包零食出,有次同事帶來紫菜,嘩好味到爆!
    我對生蠔店有興趣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有興趣. 那天店員請吃我欖, 但就不見有紫菜.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我記得在台灣吃過的牛肉麵也是以鮮和清為主的, 倒是香港那家出名的台灣牛肉麵就很濃味.

      刪除
  4. 而家香港多咗好多呢D樓上食肆。
    初初睇個Blog名,仲以為你班有個班長姓程。。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我冇做班主任好耐啦, 有做就好啦, 即係唔駛做級主任, 唔駛管理班主任.

      刪除