2014年1月14日 星期二

香港精米社

最近忙著休息和做運動
(哈哈! 真的啊! 有兩次, 我決定踏上跑步機而放棄寫BLOG!)
 
現在先寫點簡而精的東西.
 
翻舊雜誌發現"香港精米社",
跟同事身癢各自訂了四公斤日本米,
愛它非常方便,
貨到收款,
負責速遞的是很有質素的宅急便,
每張單只收20元,
比起OISIX收的運費便宜得多.
 
超市的日本米價錢與質素不成比例,
認識的日本主婦寧願飛日本抬米回香港,
因為在日本,
她們可用高價買到好的日本米,
但在香港,
卻只能用高貴買到不好, 或者中等的日本米.
 
我日常吃的是澳洲袋鼠米,
愛它黏性強,
但最近樓下惠康竟然沒有出售,
我要老遠從九條街外抬米回來,
因緣際會,
有人送了些日本米給我,
使我一吃便愛.
 
 
如果以我們一天才吃一又二份一小杯的份量去計算,
偶然轉吃日本米也未嘗不可.
 






寫網誌志在發泄, 沒有甚麼傳世之言,
頂多識幾個朋友, 偶作網上神交,
如果太拘泥留言或瀏覽次數,
就是太執著了.

見有人悲歎留言冷清,
噢!
哈!
 
 

21 則留言:

  1. 我都會專登去日本鋪買米,不過真係幾乸利,好彩我都唔係日日食飯.

    我覺得有幾個真心交流分享的blog友已經夠, 太多無厘頭灌水式留言反而唔知點算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鬼衰格, 唔啱聽留言會反駁趕客.... 好無禮貌.

      刪除
    2. 是啊, 雖然搬過來後流失了一批網友, 但我仍然享受寫的樂趣, 而且肯留言的, 都是有心人, 說話是支持是反對, 也是有益的交流. 平日工作地方, 雖然同事都是有點學歷的人, 但我們真是沒有時間去交流, 反而放工回來, 在這兒的交流令我智慧增長啊.

      刪除
  2. 因為少留言而失望?? 可能佢哋以前好多人睇?

    我來來去去都係嗰幾個, 但無所謂呀, 常客都成為網上朋友仔喇. 朋友唔需要多嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 有時太多留言, 要用心回覆也不是易事. 如果留言都是些好好味喎, 好同意啊一類的留言, 真是不知如何回應.

      刪除
  3. 由Yblog轉過來
    確實係少咗好多人睇
    但多年來
    都係果幾個知心blog友留言+關心+開解我
    少人睇根本無所謂

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 寫網誌而名利雙收的固有人在, 但大部份如我等, 其實只是在進行心靈治療.

      刪除
  4. 我寫blog當系自己日記(雖然不是日日寫),祇留美好回憶,有人睇、留言已經好開心,成為朋友是bonus。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 若在以前, 養貓愛貓的人, 哪有機會結識這麼多貓友啊.

      刪除
  5. 琴日係大x樂食左一碗义燒飯, 難吃到我吃了三分一放棄了, 本不想浪費, 但真有點作嘔, 飯煮得很爛, 加上一陣唔知點形容既味, 咁你間中享受下你愛既米都唔係過份。
    我都睇到見有人悲歎留言冷清, 那瀏覽次數會影響名氣, 於是會少了名"利"。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 網友中也確有些人需要人氣來得到贊助或者出書的機會, 有時計得太盡, 讀者怎會不知呢?

      刪除
  6. 台灣既越光米都好有質素架

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對同意, 台灣米其實質素好好, 我上次有機會在台灣買了兩小包回來, 簡直驚為天人, 可惜在香港找不到.

      刪除
  7. 運動與寫blog,二取其一,我都會揀運動,起碼運動對身體好。 
    米,因我見識少,所以無乜講究; 所以瀏覽blog,又學到野喇!
    我寫blog,都是志在記錄一些事,給自已一個回憶。 因年紀越大,就越無記性。我都不計較有多少访客,有你及幾位i知心blog友就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, SIDE B, 我們都是網絡的得益人, 知足常樂, 隔空交流已十分滿足.

      刪除
  8. 多做運動身體都好啲~
    下次我都試下喺呢到訂米先 唔駛自己抬最好不過

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 你現在千萬不要自己抬米啊! 新一年, 祝你身體健康啊!

      刪除
  9. 我運動、工作(唔系輕鬆架)、貓奴、寫blog做晒, 所以由每朝5點半起身到夜晚撻落床, 步伐緊湊, 一樣接一樣, 瞓得唔多或是瞓唔到多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向覺得你好強, 俾我, 淨係照顧卡樂B已經冇氣.

      刪除
  10. 同你一樣, 我都係每日1.5杯米, 成日都想買d好吃既日本米, 謝謝好介紹呢!
    留言冷清都要唔開心?咁好忙喎!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦, 我現在覺得著咩同用咩手袋冇所謂, 因為都係俾人睇, 但食好d, 就係對自己有益啊.

      刪除