2014年1月1日 星期三

除夕晚餐

大時大節,
當然沒可能出街食飯.
 
現在很多食肆都缺乏人手,
這些日子,
廚房的製作沒可能比平日好,
拿著同樣金額,
我一定避開節興日子才去好好享受.
 
 
在家吃,
一樣可以吃得好好.
 
 
花膠煲雞, 加點紅蘿蔔, 很合我口味.
花膠煲得剛剛好,
仍然爽口.
 
 
煎雞扒
用孜然粉醃的,
好香口.
其實只要是新鮮雞扒,
那就一定好吃的.
 
蝦仁炒西蘭花,
蝦仁買了海蝦,
九隻已經70元,
我在街市走了幾個圈,
除夕啊,
就放棄那48元一斤的吧!
第一買本地有機西蘭花.

 
今晚多煮了一點飯,
結果飲完湯已經一半飽,
幾乎吃不完這碗飯.

 
1月1日, 孖公仔繼續爭取入房,
祝大家新一年,
每天都有覺好瞓,
我這一分鐘之內入睡的福氣沒有專利的,
希望大家都像我一樣啊!

 
 


25 則留言:

  1. 不單拿相同價錢,而是拿更多的價錢去吃比平時差的出品,所以我都會選擇在家吃

    回覆刪除
  2. 新年快樂!節日在家吃最好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又話過左六日....., 好快又過年了.

      刪除

  3. 新一年好嘅有哂, 衰嘅走哂!!!!

    回覆刪除
  4. 自己煮得有好食d,幾貴都唔及出面餐廳搶錢貴,我都中意響屋企食,無添加麻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街食, 除非真係四圍去食, 否則真係千篇一律的味道囉.

      刪除
  5. 一分鐘瞓著,我諗我呢世人到現時為止唔超過五十次。

    人生大約有三份一時間在睡覺,瞓得好,另外那三份二也會好些。

    祝新一年,好夢連連。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言! 上床後專心呼吸, 那就會易放鬆, 很快入睡. 想我年輕耗費不少時間去數綿羊, 真是........

      刪除
  6. 我可以一上床,即時開動sleeping 的按鈕,進入夢鄉,不用一分鐘。

    回覆刪除
  7. 記得妳話過已經好少煲湯,難得煲湯,仲係咁正o既湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 因為買了一隻雞, 那天只用了半隻, 所以很多又再煲一次, 這次是煲栗子紅蘿蔔, 一樣好味道.

      刪除
  8. 祝你一家大大小小新年快樂! 身體健康!平平安安!

    回覆刪除
  9. BBQ達人你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除