2014年1月15日 星期三

網上偉大發現之煙肉露筍雞卷

 
網上瀏覽,
看見Owenmama做了火腿露筍雞卷,
很有興趣,
於是效法.
 
 
家裡有半包煙肉,
也沒有微波爐用的保鮮紙,
於是我做了調適,
做了煙肉露荀雞卷.
 
 
 
雞卷包好後放進冰格定型

 
將保鮮紙換上錫紙
 
焗至甚麼程度悉隨尊便,
只要最後回鑊把它煎香就可以了.

 
自己煮了個黑醋西梅無花果汁,
無花果是急凍品,
早前在嘗味坊買的.

 

 
有人吃時大讚,
問我是怎樣做的.
我要求他叫我一聲大師傅,
結果當然換來"呸"的一聲.
 
- - - - - - -
 
看了人家網誌,
我不會留些"1111"的留言,
因為有時時間趕急,
或者用平板電腦看,
不方便留言,
很多時看了只是記在心中,
加進自己的to do list中.
 
我常看的幾個網誌,
有介紹電影,
有介紹好書,
也有介紹食店,
我因為資質有限,
很難留些有質素的留言,
但我會記在心中,
去看這電影,
去買這本書,
或者跟碼頭跟好朋友去這些食店.
 
說了一大堆話,
其實是想說,
寫網誌,
不要介意有多少留言,
因為你的貢獻,
是不可以用留言的數量去衡量的.
 
與其眷戀灌水式留言,
不如享受寫的過程.
 


19 則留言:

  1. 黑醋西梅無花果汁,應該好好味,等我又試下先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說, 這個完全是糊塗之作, 我一直以為自己是用乾和冰鮮的百花果做醬汁, 後來才發覺那是西梅乾. 但, 都幾好食, 我用黑醋, 糖, 西梅乾一起煮, 最後才加解凍的無花果切片, 都好好味. 可以命名為BBQ醬汁, 申請專利!

      刪除
  2. 同意, 我自己寫卜只想同大家分享, 好似傾家常事一樣。人多人少動搖不到我。可能有一日我懶,唔會再寫。我又鍾意睇網友的卜,睇睇佢地家庭的快樂事,遊記,煮食心得,非常滿足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都十分同意Samwei的想法!

      刪除
    2. 我都好同意啊, 我最愛就是看一些自己暫時無法經歷的網誌, 所以我最愛看外地網友的生活點滴, 還有就介紹書啊電影啊的, 網上好多這方面的高手哩.

      刪除
  3. 回覆
    1. 試啦, 個雞卷好得, 不過記得要用新鮮雞脾肉啊.

      刪除
  4. 雞卷我鐘意食呢, 不過呢個汁未試過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 西梅汁好得啊, 我之前睇一本教法菜入門的書, 係教用西梅煮汁拌雞的, 所以我先至買左一大瓶西梅放在家中用不完. 這西梅, 就是地門牌的西梅乾, 超市很易買到的.

      刪除
  5. 呢個雞卷很不錯, 你講得啱, 寫網誌唔使戒意多唔多留言, 唔係為別人而寫, 自己寫得高興便可, 當然多人留言會振奮一點. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 所以網海無涯, 能得到你們留言, 我是很開心的啊.

      刪除
  6. 同意你的講法。見到你做的食物真係流口水(失禮)。現在我放病假,因為腳有事15號剛做完手術。本來無胃口,見到你做的食物,有食的衝動,多謝您。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已到年假了, 希望你好好休息啊. 你的新標誌好靚, 但舊的那個好像更能代表你.

      刪除
  7. 煙肉露筍雞卷 + 黑醋西梅無花果汁, very presentable.....drooling!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮啦, 煮完真係嚇得到人, 好似出去食一樣咁靚.

      刪除
  8. 成個配搭都勁正!
    我一樣, 有時睇完都未必留言, 因為真係唔係每次都方便留呢!
    我寫blog主要係記低自己既食譜,攪下攪下心態變左係好想同人share, 想多d人知道食素都可以好多野食, 都寫得幾開心架, 雖則有人交流都幾開心, 不過留言多少又唔係自己控制得到ja...hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 我都覺得寫好多人寫網誌是很有理想的, 他們心中是有一些理念想分享, 例如對家庭觀念的看法. 我最初寫是寫貓狗, 後來是想鼓勵小家庭的職業婦女多點煮飯; 第一陣子, 寫了幾位中學老師, 竟然得到明報記者青睞, 約我和老師做了個訪問.

      刪除
  9. 回覆
    1. 我家碼頭話我用料太靚, 做生意會蝕本的, 所以我只能做個小圈子師傅咋.

      刪除