2014年8月26日 星期二

自家奶黃月

幾年前學的這堂奶黃月,
是我上過的最有價值課堂之一,
因為單數每年自己焗月餅給朋友,
得到好評,
已經值回票價。
 
話雖如此,
一年才做一次的東西,
我要花點時間才上手。
用甚麼爐溫,
甚麼焗盤,
 放甚麼位置,
時間是多少,
每次可焗多少個,
甚至用水彩筆還是油掃掃蛋,
統統都影響成品質素與外觀。
 
我其實沒有非把東西做好的決心,
但因為做了幾轉,
還是有點進步,
加上漂亮包裝,
自己是愈看愈得戚!
 
 
今年買了環保密實盒做月餅盒,
成本比得上材料,
但可以翻用,
也算是功德。
但有人認為用密實盒古怪,
所以有些包裝還是少不免的。
 
預計今年可以焗二百個這種小月餅。
 
 
 
 
 
 
 


 
 
其實,
我不愛吃奶黃,
在家裡煮奶黃時,
我絕對不會覺得很香。


 


17 則留言:

  1. 真係好靚!! 抵你得戚!! 哈)))))))
    200個!!!!!??? 果然利害!!! 勁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 偷偷話你知,昨夜已過了三百大關啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 今年用了幾個模,我都覺得這個家好月圓最靚.

      刪除
  3. 真係整得好靚, 我就整得麻麻....
    一開始整, 就真係停唔到手呢 :)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 300了, 300了, 明天收爐時會去到350的.

      刪除
  5. 200個? 從來冇想過, 可以開鋪啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經開始接受明年訂單了,有朋友真係幫我訂了80個.

      刪除
  6. 200?勁!咪整到手軟
    我都唔愛奶黃的

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得陣味好濃, 我昨夜覺得雞蛋仔個身一陣奶皇味啊.

      刪除
  7. 回覆
    1. 碼頭都有幫手的,佢有時幫我清新用具囉.

      刪除
  8. 除了講句'犀利'外,還有'很偉大'呢!! 自己不喜歡吃,卻去做給喜歡吃的人,那一定是很有'愛'和'心'才行; 我很怕牛油芝士類的,試過跟姨甥一起做曲奇,焗起來的味道我要躲入房間呢!
    ...從此可知道做你的學生是幸福的! 新學年快將開始,祝妳事事順意,盡了力負己責便問心無愧,所以也要記住對自己身體負責啊! 祝身體健康﹑中秋佳節愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對奶皇, 我去到臨界點了,我開始覺得自己一身奶皇味,連隻貓都有味!! 新學年,我已開始拒絕, 而且對不合理的同事不再諸般忍讓了.

      刪除
  9. 哈哈, 奶黃雞蛋仔, 新口味啊! ^^
    十分支持和同意你的態度! 只要做合理和對的事, 雖然仍會有妖魔鬼怪作崇, 但最終定必勝利! 加油!

    回覆刪除