2015年10月9日 星期五

倫敦街外食


在我心目中,倫敦不是個美食城市,
我只知英式早餐和炸魚薯條!

今次倫敦行,
我的印象是這兒的食店不便宜。
不知是否這個原因,放工時間在超市所見,
不少上班族光顧,
可供選擇的包裝沙律和微波爐食品確也五花八門,價錢合理。



第一天,隨便找了這店,
坐店外,因為比較便宜,
魚是熱的,但薯條不太熱,茄醬要多付3便士。


也忘了是甚麼地方,
找了家裝修不錯的店,吃了個午餐,
鄰桌兩個婆婆在談論兒女,
對面一對華人夫婦應是遊客,
他們點了牛扒,
應是太熟了,只見女的切和吃都有些困難。



因為看音樂劇,就在劇院附近吃了這午餐,
沙律相當不吸引,
但主菜非常好吃!


日光日白,喝了此行唯一一次威士忌。

結賬時,老闆問我他的名字Luca的中文怎樣寫,
我替他寫下"路卡"。



音樂劇中場休息、我喝了一枝可樂,
那瓶子很漂亮,超市都找不到。



市集買的西班牙海鮮飯。



百貨公司裏的高級food court,
坐在高椅上,大家圍着吧枱吃的午餐,
一點不便宜。



這是行程中早已計劃的下午茶!
身為這偵探小說女王的粉絲,
怎能不到約她當年寫小說的咖啡室,
吃她當年愛吃的下午茶?






scone 和茶原來都可以添吃添飲,
我添了茶,
但一個人沒可能吃四個scone,那就更加不可能添吃了!




肯辛頓公園野餐後,
我在肯辛頓宮傍邊吃了下午茶。




終於吃到好吃的炸魚薯條,
就在酒店的鄰近。

吃了rock魚!比鱈魚好吃。




其實我對英式早餐興趣不大。
但柯芬園有現場音樂或唱或奏,
試問怎能錯過?







英航商務位的晚餐。

早餐就比較弱,
回程又比較好吃。






22 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實好食極都係一隻蛋加蛋黃醬, 我真係唔覺會好好食. 我心目中, 太陽蛋, 燶邊, 夠熱, 係最好食. 篤穿佢, 加豉油熟油, 可以食一大碗飯.

      刪除
  2. 回覆
    1. 都有朋友講過, 但我人在英國, 可能又一個人, 都沒甚麼意慾吃印度食物; 其實我在香港一年都係食一兩次咋.

      刪除
  3. 人工高稅又高,相對香港我哋响外面吃真係好貴,倫敦大城市租金貴,就再要貴啲啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又咁講, 去到超市又平民好多, 係香港, 沙律菜這類東西好似好高級, 價錢離地好遠.

      刪除
  4. 歐洲食飯係貴架,比美洲亞洲都貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以到放工時間, 真係見到唔少人買包裝食品, 返屋企加熱就一餐.

      刪除
  5. fish & chips 絕對是英國國技,要站著或邊走邊吃。用報紙盛住,油墨印到薯條上,趁熱吃下,庶民味十足。

    好想飛英國啊!湖區三天,倫敦待一週。幾時至可以唔使做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛做, 真係唔識答, 我玩完之後都要搵工返啊.

      其實我成日以為係街邊小檔都會見人賣炸魚薯條的, 可能我去的都是市中心, 沒見到這種風光.

      刪除
  6. 我唔鍾意食西餐,但對個炸魚好有興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好運一點, 接受不少食物, 旅行在外, 只會嫌貴, 也不致於會不愛吃.

      刪除
  7. 我喜歡英式早餐是當年到英國玩時,住B&B,地道的阿媽早餐,好懷念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最愛個大蘑菇, 但香腸就好一般, 我好CHEAP, 只愛吃廚師腸, 仲要煎到脆卜卜.

      刪除
  8. 張張食物相都好吸引呀,好希望會出年去到

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 現場見佢係用個坐得落個人咁大的鑊去炒的啊.

      刪除