2015年10月5日 星期一

倫敦的食和住



倫敦回來半個月有多,
趁新鮮要寫點甚麼。

我可不像芝心網友,
遊記簡直可供熟讀;
可見她為人用心又細心,
我呢?
懶散成性,
就用幾個主題寫點東西吧!
參考價值未必很高,
但大家看得有趣,,
甚至有些啟發,
而我又寫得高興,
那我已成功了!


這次倫敦行,
我交了好運,
竟然租了間集便宜、方便於一身的酒店。

其實它不是酒店,
是一間大學的宿舍,
適逢學生放假,
房間空了出來, 當成酒店租出去。






我租的單人房,
未連六百多元一晚,
房裡有單人床, 書枱, 椅子, 一扉窗, 一個洗臉盆,
其餘洗手間和浴沐間在要跟另外三間房的人共用。
(基本上我只跟他們偶遇過兩次。)

宿舍的設計是每四間房有一個洗手間, 一個沐浴間和一個廚房,
我的鄰房都沒有使用過廚房,
結果那九個晚上我就獨佔了這個廚房。




看看我的自煮晚餐!













(燒雞是現成買回來的, 旁邊的薯餅就買回來自己煎)


是不是很誇張?
因為倫敦的超市有太吸引,
所以即使不是街外食物相當貴,
我也會選擇自己煮。

因為住的是大學宿舍,
我就不客氣地使用他們留下的油啊鹽啊的,
不用特別再花錢去買。
(不過, 因為牛扒便宜兼質素好,
我第二天斥資5英鎊買了一盒法國海鹽。)

這些自家煮,
其實也不便宜,
每餐也接近或者超過一百港元,
但出街的話,
一個晚餐就起碼要三, 四十鎊,
所以自己煮還是值得的。






這宿舍還供應早餐,
因為外邊太貴,
所以我大部份日子也會吃得飽飽才出門。
早餐每天一樣,
有各式麵包, 兩款火腿, 芝士片,
生果, 乳酪, 麥皮, 早餐麥片,
果汁熱飲等等。

在食堂見到的,
有學生(我住的那段日子差不多開學, 所以學生都陸續回來), 教職員,
還有像我一樣的旅客,
甚麼年紀, 甚麼國籍的人也見到。

有一天, 坐我對面的一位美國伯伯還逗我聊天,
說我看上去只有三十五歲,
令我樂了半個早上。
(根本外國人看我們, 都覺得亞洲人比較年青。) 







22 則留言:

  1. 其實我一樣睇唔出佢地幾多歲

    回覆刪除
    回覆
    1. 你使我想起有一朝, 見面前男女在濕吻, 待見到女的正面, 好像有三十歲了, 但由行為去看, 分明是十多歲小女孩啊.

      刪除
  2. London六百幾真係好平,而且如果近地鐵站就一流。

    回覆刪除
  3. 在倫敦我倒挺愛住 b&b, 早餐 bacon & sausages, 配茶,英倫味滿滿的。

    (芝心網友呢個 term 幾得!哈! )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個愛上倫敦, 兩年之內去了兩次的舊生就強烈推介我住B&B.

      刪除
  4. 自己煮很豐富,吃自己喜歡的,又新鮮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 其實都只係煎熟佢, 但食材新鮮, 就全部都好味.

      刪除
  5. 我只記得10年前
    倫敦1份麥當奴全餐
    賣14.5磅一份
    貴得嚇死人
    餓死都唔買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只見過幾間麥記, 但因為無想過幫襯, 所以都無留意價錢.

      刪除
  6. 令我想起Bill婆婆成日掛在口邊的一句說話,自家煑怎麼貴,也比外出吃平宜

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要好悠閒咁坐係酒店房食, 加杯中國茶, 看看書, 好寫意啊.

      刪除
  7. 芝心網友臉紅了。:P
    你的自煮晚餐很豐富。我也覺得外國的超市食物很吸引,試過在外地超市買食物回民宿吃,也試過帶食物去公園吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過兩天我會去瑞士, 希望這個外國也有好東西吃, 已有不少朋友嚇我, 沒東西好吃, 累我連罐頭也帶了兩罐過去.

      刪除
  8. 自己煮想食咩都得, 而且餐餐都咁大份, 好岩我!!hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到超市見到咁多好東西, 我已經好節制了, 否則仲大份啊.

      刪除
  9. 呢間酒店近唔近市區架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常之近啊, 但如果唔係學生假期, 都唔會租得到, 因為佢係學生宿舍.

      刪除