2015年10月7日 星期三

大牛龜





家裡長期沒有printer,
當然因為之前公器私用,
在工作的地方印自己的東西!!


現在必須買一個,
438元, 已經可以print, scan and copy,
真是經濟實惠。








講起家中的電視機,
我仍在用大牛龜,
因為它不壞,
我就不好意思放棄它。


薄身電視最初面世時,
動不動過萬一台,
我覺得很過份,
電視節目又不是特別好看,
好甚麼要花這麼多錢去買播放器??


但這一年大牛龜老化速度快了很多,
畫面有一條手掌粗的痕跡明顯淡色,
於是我們積極考慮買電視。

碼頭選中的型號不用五千元,
這個價錢, 我覺得合理,
叫他立即就買。

但他買東西,
要看幾遍, 幾十遍或者幾百遍才買的,
不像我,
快刀斬亂麻就買了。



我記得最初獨居,
買了一台很小的電視,
接近一千元, ,
LG。


後來搬去個大點的地方,
買了個二合一, 有錄影機的,
四千多元。
買了後才發現這個便宜數百元的,
原來只可以錄影播放中的節目!!
不能看A台錄B台!!!
原全是我買東西的糊塗風格!!!!


電子產品愈來愈便宜,
所以我絕對不會用四, 五, 六千元去買一部IPhone

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 24太細了, 我個睡房有部內地貨, 可能都係千零蚊, 但我無留意, 我無電視癮, 果部電視買左幾年我完全未開過.

      刪除
  2. 最好就係將啲嘢用到盡至換啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 我用傢具一向用到又舊又爛先換, 我食飯隻都用左成廿年.

      刪除
  3. 你部打印機好像是ink jet, 好快冇墨要經常更換

    回覆刪除
  4. 我家都是最近才將大牛龜換掉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 想到佢地變成堆田區一舊垃圾, 我就好唔想.

      刪除
  5. 我好記得你部大牛龜電視係同我果部一部一模一樣!!有粉藍色邊right?我都未掉!由有薄電視開始佢已經放左入房, 但因為我好少響房睇電視, 所以一個月都開唔到一個鐘, 所以d色仲靚, 而且dingding又中意訓響電視面, 所以我覺得仲可以用多10年!hahahaha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個無藍邊喎, 我都係咁擔心, 不過我唔係擔心佢地無地方瞓, 係擔心佢地照係上面瞓, 然後整跌個電視. 以為真係見人寫過放工返屋企, 個電視瞓左係地下, 爛左!!! 我有個朋友, 係隻貓簡直係小龍女, 可以係薄電視上面坐的, 但就唔知瞓著仲可唔可以平衡到.

      刪除
  6. 我都唔會用幾千蚊買部電話

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人部IPHONE壞左, 佢買左部三星, 都要六千幾啊.

      刪除
  7. Ha ha ha, 好有同感⋯⋯公器私用,我退休後等一件要買的就是printer, 我也買了一部C記

    回覆刪除