2014年10月28日 星期二

香茅

香港不少人喜歡吃泰國菜,
於是認識了九層塔, 香茅這些泰國香料,
我除了把它們吃進肚,
也會使用香茅味的香氛,
有天逛一田,
發現一隻泰國牌子的個人衛生用品,
於是買了香茅味的沐浴露, 洗頭水和護髮素。
 
 
講享受,
吃啊玩啊看書啊看電影都是享受,
但有時累極回家,
或者從被窩不情不願地爬起床上班,
實在沒有甚麼比得上好好來個洗頭沐浴。
 
 
東西是不便宜,
但我用量很少,
一枝這樣大的沐浴露,
可以用幾個月,
不像某人,
用洗潔精,沐浴露都是光速的,
所以此君只可買滴露沐浴露,
我買的,
也只有我自己用!
 
 



12 則留言:

  1. 我曾經用過T的佛手金handcream

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡佛手金的味道, 這種味的產品算常見.

      刪除
  2. 我其實似某人, 用呢D野嘅迅速好兇狠

    回覆刪除
    回覆
    1. 好唔環保啊-----見到依位先生用洗潔精都係倒水咁,我成日就話佢要用好多水去沖,浪費食水唔環保.-----用完咁多水同洗潔精,但一樣經常洗唔乾淨D碗碟.

      刪除
  3. 香茅味的沐浴露, 洗頭水和護髮素,好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗頭水同護髮素都開黎用,我估朝早用完黎洗頭應該好醒神.

      刪除
  4. 香茅味,好特別,想像唔到放在沐浴露中係咩味!
    同你一樣,我地都係分開用沐浴露洗頭水,我的,貴dd...佢的,都係用滴露,hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯, 佢用得太粗了,我無可能俾佢用貴野啊.

      刪除
  5. 我買呢枝shower cream時,要收埋用,即每次用完要放入房,不然的話會做成不必要浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,咁我又唔駛,事關佢都有自知之明,唔會用我果d,同理佢皮膚敏感,用錯產品會出風疹的.

      刪除
  6. 有時冲完涼嗅到香氣, 人都relax啲, 開心啲 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每日最RELAX的時候,首推沖涼時間!

      刪除