2014年10月11日 星期六

香蕉蛋糕

舊同學想我替她焗兩個蛋糕給小朋友,
我推說沒有時間,
因為只想休息。
 
但今朝在街市,
見到五元一份七隻的香蕉,
忽然又手痕起來。
 
 

 
舊同學問:
不是沒時間嗎?
 
我答:
興起要做與講好要做而做是兩回事啊!
 
 
買到的香蕉, 還是嫌不夠黑,
即不夠熟。
 
 
 
 

12 則留言:

  1. 呢家野經常係我屋企出現

    回覆刪除
  2. 興起要做與講好要做而做是兩回事啊!<---- 講得好!!! 絕對認同~ ^^
    依家d蕉, 真係雪到奇晒怪, 一係外面就好靚, 但入面已經太熟, 一係就出面起晒班, 但入面仲係生生地咁!! .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有點懷疑現在的蕉是冒牌貨, 因為好多時候都不夠香, 所以我有時都會去買香蕉蓉焗蛋糕的.

      刪除
  3. 我家買香蕉,每次衹買4隻,不能貪心,就是怕一熟起來食唔切

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我們買了,兩個人就會一天吃幾隻.

      刪除
  4. 興起要做與講好要做而做是兩回事啊, totally agree :)
    好味嘅香蕉蛋糕, 真係不可缺少超孰嘅香蕉, 不過要放到D香蕉起梅花點有點難...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好彩一點,家近街市,經常遇到熟透香蕉割價求售.

      刪除
  5. 回覆
    1. 香蕉這東西,真是沒有甚麼不喜歡的.

      刪除